וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מילסון יגיע היום לבלגרד, הרכש היקר בתולדות הכוכב האדום"

באתר "מונדו" דווח שהכוכב האנגולי של מכבי תל אביב בדרכו לסרביה כדי להשלים את ההעברה, הצהובים יקבלו עבורו כ-6 מיליון יורו ואחוזים ממכירתו הבאה

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

פליסיו מילסון צפוי להגיע ביממה הקרובה לבלגרד ולהשלים את מעברו ממכבי תל אביב לכוכב האדום, כך פורסם הערב (חמישי) באתר "מונדו". עוד לפי הדיווח, שחקן הכנף האנגולי של הצהובים יהפוך לרכש היקר בתולדות המועדון - הסרבים ישלמו עליו 6 מיליון יורו ובנוסף לאלופת ישראל יישארו 15 אחוז מדמי המכירה הבאה, אם תהיה כזו בעתיד.

מילסון עצמו אמור לחתום לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת בשורות אלופת סרביה תמורת 4.5 מיליון יורו. כזכור, הוא לא שותף בתיקו של מכבי תל אביב נגד סטיאווה בוקרשט ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות כי אם היה זוכה לדקות, לא יכול היה לשחק עם הכוכב בפלייאוף ליגת האלופות, שזהו כידוע סיבוב המוקדמות האחרון.

מילסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מילסון יגיע היום לבלגרד על פי הפרסומים/ברני ארדוב

כידוע, מילסון היה ממצטייני העונה שעברה שבה מכבי תל אביב זכתה באליפות והגיעה עד שמינית גמר הקונפרנס ליג, אולם הוא סירב להצטרף לפתיחת ההכנות לקראת עונת 2024/25 ועל כן גם החרים את מחנה האימונים שלה בפולין, במטרה לכפות את העברתו - בסרביה נטען שמעבר לרצונו להשתדרג, הוא חשש מהמלחמה בישראל.

שחקן הכנף האנגולי הוזכר תחילה כמועמד למועדוני הצמרת ביוון ודווח שגם בליגה הרוסית היו קבוצות שהתעניינו בשירותיו, אלא שמכבי תל אביב דרשה סכום גבוה מדי ודחתה את הצעותיהן. בסופו של דבר הייתה זו הכוכב האדום שהצליחה לרצות את מכבי תל אביב בפנייתה האחרונה ונראה שתשלים את צירופו בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully