וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון הזדקן? התגובות של קרי ודוראנט לדברי אמביד

על רקע הערה מעוררת מחלוקת של הסנטר על ג'יימס, סטף טוען ש"המשחק שלו מדבר בעד עצמו", KD יודע: כך נראית גדולה. ואת מי הגארד הכי מתרגש לפגוש?

בעוד שלושה ימים תעלה נבחרת ארצות הברית משופעת הכוכב לפרקט באקור ארנה שבפריז, לאחר חמישה משחקים בהם היא לא כל כך הרשימה בהכנה למשחקים האולימפיים. היום (חמישי) הופיעו סטף קרי וקווין דוראנט במסיבת עיתונאים והגארד האגדי של גולדן סטייט סיפק את הכותרת המרכזית, מבלי להתבלבל, כשנשאל איזו נבחרת הוא הכי מתרגש לפגוש: "את זו שתהיה במשחק על מדליית הזהב", השיב וחוזק על ידי חברו KD שהוסיף: "תשובה מעולה".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

דוראנט שעדיין מוגדר בספק למשחק הראשון מאחר שהוא פצוע בשוק וכלל לא שותף במשחקי האימון, יודע ש"כולן מועמדות למדליה. כולן כאן מסיבה מסוימת". קרי הזכיר לו שהדרים טים פגשה בברצלונה 1992 רק תשעה שחקני NBA פעילים, "ואנחנו נשחק נגד 64-65, מה שמראה שהם הכי טובים בעולם", הסכים דוראנט. מלך הסלים של נבחרת ארצות הברית בכל הזמנים נשאל מי לדעתו יהיה כוכב הטורניר מלבד האמריקאים, וענה: "יאניס אנטטוקומפו או ניקולה יוקיץ'".

סטפן קרי, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
לא רואה תרחיש שלא כולל הגעה לגמר. סטף קרי/GettyImages
קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. Arturo Holmes, GettyImages
קווין דוראנט לא מתרגש מהגיל, לא שלו ולא של חבריו לנבחרת/GettyImages, Arturo Holmes

השניים התייחסו לדברים שאמר ג'ואל אמביד בפודקאסט שפורסם בשבת האחרונה, אבל הוקלט לפני תחילת מסע ההכנה לפריז. הסנטר טען שהיריבות מוכשרות לא פחות מארצות הברית כי רוב השחקנים האמריקאים הזדקנו, ונתן לדוגמא את לברון ג'יימס בן ה-39 כשאמר עליו שהוא לא "אתלטי ודומיננטי כפי שהיה לפני כמה שנים".

"יש חמישה שחקנים על המגרש, אז צריך לחבר את הכל ביחד", טען קרי. "המשחק של לברון מדבר בעד עצמו, הסגנון שלו מתאים לשלי ויש הרבה כישרון בקבוצה שלנו, אבל הכימיה נוצרה בטבעיות".

דוראנט בן ה-35, שכמו כולם ראה את לברון משתלט על שני משחקיה האחרונים של ארצות הברית ובכלל מככב במסע ההכנה, חיזק במידה מסוימת את טענותיו של אמביד: "ברור שאנחנו יותר מבוגרים וכולנו סוחבים קילומטראז' על הגוף שלנו. אנחנו מוצאים דרכים להיות אפקטיביים, כמו שג'ואל עשה כשהוא התגבר על פציעות. זה העניין בגדולה. זה מה שלברון עשה. הוא לא רץ וקופץ כמו שהוא עשה בגיל 25-26, אבל עדיין רץ די מהר וקופץ די גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully