וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלחת הפלסטינית נחתה בפריז: "להוציא לישראל כרטיס אדום"

ג'יבריל רג'וב שוב תקף: "הגיע הזמן לדבר בעד קורבנות המשטר הפשיסטי והנאצי". אחד העיתונאים הפופולריים בהודו: "אי-השעיית ישראל תמיט בושה גדולה על האולימפיאדה"

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

המשלחת הפלסטינית לאולימפיאדה נחתה היום (חמישי) בפריז, ובתוכה גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל ג'יבריל רג'וב - מבקר ידוע של ישראל. "הגיע הזמן לעשות צדק עם הפלסטינית ושפיפ"א והוועד האולימפי הבינלאומי יוציאו לישראל כרטיס אדום", אמר. "הגיע הזמן לדבר אמת בעד הקורבנות של המשטר הפשיסטי והנאצי הזה. אנחנו קוראים לצרפת להכיר במדינת פלסטין, אם אתם באמת מחויבים לצדק בינלאומי".

מספר אנשים קיבלו בשדה התעופה את המשלחת הפלסטינית בקריאות "תחי פלסטין". השחיינית ואלרי טראזי הוסיפה ואמרה: "זה חלום שלי מאז שאני זוכרת את עצמי, לשאת את דגל פלסטין באולימפיאדה. אנחנו כאן עם אנשי עזה, זה הרבה יותר מסתם עוד תחרות עבורנו. אנחנו כאן כדי לייצג את המדינה שלנו ולהילחם עבור המדינה שלנו בצורה שלווה".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל ג'יבריל רג'וב נוחת בפריז לקראת האולימפיאדה. רויטרס
רג'וב בשדה התעופה בפריז/רויטרס

המשלחת הישראלית תצעד מחר (שישי) בטקס הפתיחה של אולימפיאדת 2024 בפריז - למורת רוחם של רבים. הוועד האולימפי הפלסטיני דרש לפסול את ישראל, מספר מדינות ערביות אחרות הביעו תרעומת, וכעת הצטרף לקריאות ההשעיה גם אחד העיתונאים הפופולריים ביותר בהודו.

"אם הוועד האולימפי לא יעצור מיידית את ישראל ואת ספורטאיה מלהתחרות בפריז, הוא ימיט בושה גדולה על התנועה האולימפית", כתב סידהארט ורדג'אן, לו למעלה מ-600 אלף עוקבים ב-X (לשעבר טוויטר), לשעבר העורך הראשי של "The Hindu" וכיום אחד המקימים של אתר האינטרנט "The Wire".

"גרוע מכך", הוסיף העיתונאי בן ה-59, "זה ישדר לעולם שכל העקרונות ההנאצלים שתמיד מדוברים מתקיימים אך ורק אם זה נוח מבחינה פוליטית. הוועד האולימפי אומר שהוא לא רוצה לערב בין פוליטיקה וספורט, אבל איך אפשר להשעות מדינה אחת - רוסיה - על שפתחה במלחמה עם מדינה אירופית אחרת (אוקראינה), ולא להשעות מדינה אירופית אחרת (ישראל) שפתחה במלחמה נגד פלסטין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהד עם דגל ישראל באולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
אוהד עם דגל ישראל באולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

ורדג'אן הוסיף וטען כי ישראל הפרה את הפסקת האש האולימפית, הנהוגה, כביכול, מאז תחילת המשחקים: "היא מפציצה את עזה והורגת פלסטינים חפים מפשע מדי יום. העובדה שהוועד האולימפי לא עשה דבר לאחר הקביעות של בית הדין בהאג מקוממת עוד יותר. צריך לשפוט את ישראל כפי ששפטו את רוסיה - זה אומר שאסור שיהיה דגל ישראל, המנון או משלחת ישראל בפריז".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully