וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המרוצים הצרפתי סבסטיאן בורדה מאריך את השותפות עם חברת "שמיר אופטיקה"

אחד הנהגים המעוטרים ביותר בהיסטוריה בוחר בעדשות Driver Intelligence של שמיר לשיפור הביצועים על הכביש. בורדה: "רוצה להודות לשמיר על כל העבודה הקשה שהם עשו, התוצאות השנה עם קאדילק מדברות בעד עצמן"

סבסטיאן בורדה. שמיר אופטיקה,
סבסטיאן בורדה/שמיר אופטיקה

נהג המרוצים הצרפתי סבסטיאן בורדה האריך את ההסכם שלו עם חברת "שמיר אופטיקה", וימשיך בתפקידו כשגריר הבינלאומי של עדשות Shamir Driver Intelligence™ שפיתחה החברה עבור נהגים מקצועיים וחובבים.

שמיר, אחת המפתחות המובילות בעולם של עדשות לתיקון ראייה, התחייבה ביוני השנה להמשיך את תמיכתה בכוכב המרוצים של קאדילק, רגע לפני שהתחיל את המרוץ הביתי שלו, מרוץ 24 השעות של לה מאן, שבו התחיל בשורה הראשונה.

בורדה הוא אחד הנהגים הצרפתים המעוטרים ביותר בהיסטוריה, עם ארבעה תארים רצופים בסדרת Champ Car World Series, ניצחונות במרוץ הסיבולת 24 שעות של ספא, ובמרוץ הסיבולת 12 שעות של סברינג, ושתי זכיות במקום השני במרוץ 24 השעות של לה מאן.

"השתמשתי בעדשות שמיר עוד לפני שהפכתי לנציג שלהם. הם סיפקו לי את הפיתוח האחרון של עדשות Driver Intelligence לשימוש גם השנה", אומר בורדה. "זו הפעם הראשונה שמישהו מפתח מוצר לעיניים המותאם לנהיגת מכוניות. זה להתמקד בתחום מורכב ולתת מענה מיטבי לצורך שהוא קריטי לא רק עבור נהגי מרוצים אלא עבור נהגים באשר הם, לצורך שלי במשקפיים כנהג מרוצים מקצועי, אני לא חושב שיש פתרון טוב יותר".

בורדה הוסיף: "אני באמת רוצה להודות לשמיר על כל העבודה הקשה שהם עשו, ועל העובדה שאני יכול ליהנות מהיתרונות של Driver Intelligence. התוצאות השנה עם קאדילק מדברות בעד עצמן".
יצוין כי בורדה משתמש בעדשות מתקנות ראייה לאורך כל הקריירה שלו, דבר שהוא נדיר ברמות הגבוהות של הספורט המוטורי.

לכל נהג חובב או מקצועי

בעונת מרוצי הסיבולת 2024, הן באליפות IMSA Weathertech SportsCar בצפון אמריקה והן ב־World Endurance Championship, בורדה מתחרה עם שני סוגים של עדשותShamir Driver Intelligence - אחד מותאם לנהיגה בתנאי אור שמש, והשני מותאם לנהיגה בתנאי אור כהים או לקויים.

העדשות הללו הן לא נחלתם הבלעדית של נהגי מרוצים. למעשה, כל נהג מקצועי או חובב יכול להזמין אותן בחנות האופטיקה הקרובה לביתו.

"אנחנו שמחים להמשיך את מערכת היחסים שלנו עם סבסטיאן, ולא כי הוא המתחרה הבולט ביותר שמרכיב עדשות מתקנות" אומר יגן משה, נשיא שמיר אופטיקה, "סבסטיאן מצא אותנו עוד לפני שאנחנו מצאנו אותו, הוא איתנו כי הוא מאמין במוצר ובטכנולוגיה שלנו, וכנהג מרוצים מקצועי, הוא יהיה מעורב בפיתוח העדשות שלנו השנה, כך שנוכל להתאים אותן בצורה המיטבית לצרכים העולים מהשטח".

משה הוסיף: "עבור מפתח עדשות, אין אתגר קשה יותר ממרוץ 24 השעות של לה מאן, עם פנסים בהירים פי כמה, עם שמשות מלוכלכות, עם השמש ששוקעת וזורחת במהירות, ועם מהירויות הסגירה שמפחידות נהגים מן המניין. אנחנו מצפים מאוד למה שאנחנו יודעים שנוכל להשיג יחד עם סבסטיאן השנה, ומאחלים לו הצלחה בשתי האליפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully