וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה לדאגה? נדאל פספס אימון. פיג'י דוהרת לעוד מדליית זהב

קרבר הודיעה שתסיים את הקריירה אחרי פריז, כמו מארי. ספורטאי בריטניה בהלם מהדרישה לתשלום עבור כרטיסים לתינוקות. אמביד התקבל בעוינות בפריז ופרשת הריגול של קנדה עולה שלב. עדכונים חיים מהמשחקים האולימפיים

לברון ג'יימס ושחקני נבחרת ארצות הברית לאחר הניצחון על גרמניה/מתוך הטוויטר של נבחרת ארצות הברית

יממה לפני טקס הפתיחה על נהר הסן, המשחקים האולימפיים פריז 2024 מתחילים להגביר קצב. במקביל להתרגשות הגוברת בצרפת, האירוע מלווה גם בחששות על רקע ביטחוני ובסיפורים ביזאריים על מעללי המשלחות. הצטרפו לעדכונים החיים.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

seperator

23:45: נקבעו חצי הגמר ברוגבי שביעיות, לאחר שצרפת המארחת ניצחה 14:26 במשחק טעון את ארגנטינה ותפגוש בשלב הבא את דרום אפריקה, שהפתיעה את ניו זילנד 7:14. האלופה האולימפית (פעמיים ברציפות) פיג'י ניצחה 15:19 את אירלנד והעפילה גם היא, כשיריבתה בחצי הגמר תהיה אוסטרליה שמחצה 0:18 את ארה"ב.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
ג'רי טוואי, שחקן נבחרת פיג'י רוגבי שביעיות. רויטרס
פיג'י תסכלה את צרפת המארחת/רויטרס

17:23: רפאל נדאל ביטל את האימון שהיה מתוכנן לו היום והעיתונאים הספרדים שמו לב שהוא מסתובב עם תחבושת חדשה על רגל ימין. נדאל בן ה-38 זכה בזהב אולימפי בבייג'ינג 2008 (וגם בזוגות ב-2016), אבל הפעם הדרך תהיה קשה מאוד: אם ינצח את מרטון פוצ'וביץ' בסיבוב הראשון, הוא כנראה ייפגש עם נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב השני. הסרבי ישחק נגד מת'יו אבדן האוסטרלי.

15:56: האם המשלחת של פיג'י בדרך לעוד מדליית זהב? טורניר הרוגבי שביעיות כבר בעיצומו והאלופה האולימפית מ-2016 ו-2020 לא מביטה לאחור. אחרי שהביסה את אורוגוואי וארה"ב, היום הנבחרת ממדינת האיים בדרום האוקיינוס השקט ניצחה 12:19 את צרפת המארחת. עד שהענף לא נכנס לענפים האולימפיים בריו דה ז'נרו, פיג'י מעולם לא זכתה במדליה. מאז יש לה שתיים מזהב ואחד מארד - ברוגבי נשים שביעיות בטוקיו.

סיהייון לים הדרום קוריאנית עם שיא העולם הראשון של פריז 2024. רויטרס
סיהייון לים הדרום קוריאנית עם שיא העולם הראשון של פריז 2024/רויטרס

13:15: שיא עולם ראשון בפריז 2024 והוא שייך לדרום קוריאנית סיהייון לים בת ה-21, שצברה 694 נקודות מתוך 720 התחרות החץ וקשת. השיא הקודם היה 692 נקודות והוא נקבע ביוני 2019.

11:10: לא רק אנדי מארי יפרוש מטניס בתום המשחקים האולימפיים. גם אנג'ליק קרבר הגרמנייה, לשעבר המדורגת 1 בעולם, הודיעה שתסיים את הקריירה אחרי פריז. "זהו קו הסיום", כתבה בפוסט באינסטגרם. 2016 הייתה ללא ספק השנה של קרבר, שזכתה אז באליפויות הפתוחות באוסטריה ובארצות הברית, וכן במדליית כסף אולימפית בריו.בנוסף הניפה את הצלחת בווימבלדון ב-2018.

10:00: חברי המשלחת הבריטים זועמים על המדיניות לפיה גם הספורטאים צריכים לשלם עבור כרטיסים לילדיהם. אפילו תינוקות שזה עתה נולדו לא יכולים להיכנס בחינם עם משפחות המתחרים, כאשר רק שני כרטיסים לכל אירוע מובטחים לכל ספורטאי, וגם אותם הוא צריך לממן. רוכב אופני המסלול דן ביגהאם אף סיפר שהוא התבקש לשלם 300 ליש"ט עבור בנו בן השנה. במשחקי לונדון 2012 נעשה שינוי במדיניות חודשיים לפני תחילת התחרויות, כך שתינוקות בני שנה ומטה לא חויבו בדמי כניסה לאירועים.

קבלת הפנים לג'ואל אמביד בפריז

8:59: מנכ"ל התאחדות הכדורגל הניו-זילנדית פנה לפיפ"א ודרש "פעולות דחופות" בתגובה לסקנדל הריגול של נבחרת קנדה. כזכור, אתמול סולקו מהמשחקים האולימפיים עוזר מאמן ואנליסט קנדיים לאחר שצילמו את אימון ניו זילנד באמצעות רחפן, בעוד שהמאמנת הראשית לקחה אחריות והודיעה שלא תעמוד על הקווים במפגש בין הנבחרות שיתקיים היום ב-18:00. "צילום האימונים שלנו בחשאי מדאיג ביותר, ואם לא יטופל בדחיפות, עשוי להשפיע על יושרת הטורניר כולו. קריטי שיינקטו פעולות דחופות", כתב לפיפ"א מנכ"ל ההתאחדות הניו-זילנדית אנדרו פרגנל.

8:17: ג'ואל אמביד הצהיר השבוע שהוא מרגיש השחקן הכי שנוא ב-NBA. ובכן, גם בצרפת הוא לא אהוב במיוחד, אחרי ש"הבריז" לנבחרת הכדורסל שלה למרות שקיבל אזרחות מקומית - והעדיף לייצג את ארצות הברית. עם נחיתת האמריקאים בפריז, יליד קמרון התקבל בעוינות על ידי צרפתים שקראו לעברו: "תחזיר את הדרכון, ג'ואל! היית צריך לשחק בצרפת", "אתה לא אמריקאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully