וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון חיסל את התקרית עם מאלי: "היתה אי הבנה מצידם"

25.7.2024 / 9:51

מאמן הכושר של היריבה עשה תנועות וסימנים מגונים לעברו של המאמן הישראלי לאחר שער השוויון של הנבחרת מאפריקה. לוזון הסביר: "חשבו שאני מתגרה בהם אחרי השער שלנו, זו לא היתה הכוונה שלי". בנבחרת מבינים: המשחק מול פרגוואי עשוי להכריע

גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית לאחר ה-1:1 מול מאלי/יניב טוכמן

אירוע יוצא דופן היה אמש (רביעי) במשחקה של הנבחרת האולימפית מול מאלי. מיד אחרי שער השוויון של הנבחרת מאפריקה, רץ מאמן הכושר של היריבה, שהיה ליד דגל הקרן וחימם את שחקני מאלי לקראת חילופים, לעבר גיא לוזון ועשה לו תנועות וסימנים מגונים כששחקני מאלי חוגגים על הדשא את ה-1:1.

המאמן הישראלי התעלם ולא הגיב, אבל בסיום הוא סיפר: "היתה אי הבנה מצד הספסל של מאלי. הם חשבו שאני מתגרה בהם בגול שכבשנו, אבל כולם יודעים שאני חוגג שערים בצורה אמוציונלית. הם לא ידעו את זה. לא היתה לי שום סיבה להתגרות בהם, אבל מישהו שם כנראה לא פירש את זה נכון, וכשהם כבשו הוא רץ לכיוון שלי ועשה לי כל מיני סימנים. לא היתה לי שום סיבה להתגרות במאלי וזו לא היתה הכוונה שלי. מיד בסיום המשחק לחצנו יד וגמרנו את הסיפור הזה. הכל בסדר".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון. Carl Recine, GettyImages
"כולם יודעים שאני חוגג שערים בצורה אמוציונלית". לוזון/GettyImages, Carl Recine

לוזון, אגב, לא ידע בסיום מה התוצאה בין פרגוואי ויפן. אחרי ה-0:5 של האסייתים, די ברור לכולם כאן שהמשחק המשמעותי שיכול לסמן האם ישראל תעפיל לרבע הגמר הוא במוצאי שבת מול הדרום אמריקאים. ההנחה היא שלא תהיה אווירה כמו שהיתה אמש, משום שלא מעט יהודים חובשי כיפה לא יוכלו להגיע למשחק שנפתח בתוך השבת. גם מהצד היריב, ספק אם פרגוואי תזכה לעידוד מסיבי כמו זה שמאלי קיבלה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully