וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט בספק לפתיחת האולימפיאדה, קר יודע: דרושים שינויים

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 7:39

הכוכב הגדול ממשיך להתאמן אך לא ברור האם יתלבש מול סרביה, מאמן נבחרת ארה"ב: "שנאתי את הקצב שלנו מול גרמניה, היה קשה לצפיה"

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

אף שסיימה את ההכנה שלה במאזן מושלם, לא מעט נורות אדומות הודלקו בנבחרת ארצות הברית בשבועות האחרונים. האמריקאים כמעט הפסידו לדרום סודאן הקטנה, הסתבכו גם מול גרמניה - ובשני המקרים לברון ג'יימס היה שם כדי להציל אותם.

סימן השאלה הגדול לקראת טורניר הכדורסל האולימפי שייצא לדרך ביום ראשון עם משחק גדול מול סרביה הוא קווין דוראנט. כוכב פיניקס לא שותף עד כה ולא לשנייה בשל הפציעה בשוק ממנה הוא סובל, ועדיין לא ברור האם יוכל להתלבש מול ניקולה יוקיץ' וחבריו.

"יידרש שיתוף פעולה של כולם כדי להחליט האם ישחק", אמר סטיב קר. "זו לא תהיה החלטה רק של הצוות שלנו, אלא גם של אנשיו של קווין ושל אנשי פיניקס". ייתכן ומדובר בלמידת לקח של קר, ששילב את הכוכב אף שלא היה כשיר ב-100 אחוז ב-2019, וראה אותו קורע את גיד האכילס.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

שחקן נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט. Gregory Shamus, GettyImages
ארצות הברית זקוקה לו. דוראנט/GettyImages, Gregory Shamus

דוראנט - שהוכתר לא פעם בשבועות האחרונים כשחקן הגדול ביותר בתולדות נבחרת ארצות הברית - ממשיך באימונים, אך יקבל דקות רק אם יהיה כשיר ב-100 אחוז: "התכנית היא לראות איך הוא יתמודד באימונים. הוא נראה די טוב היום ואמר לי שהוא מרגיש די טוב".

קר ושחקניו רוצים ללמוד לקח מהמשחק מול גרמניה, בו זרקו 28 שלשות פחות מהיריבה. "שנאתי את הקצב שלנו", הודה המאמן. "פשוט הלכנו במעלה הפרקט. היה קשה לצפות בקלטת. חייבים לשחק טוב יותר בשני הצדדים ואני משוכנע שכך יהיה. צריך לעשות קצת התאמות - גם מבחינה טקטית וגם מבחינה רגשית. לא גרמתי לשחקנים לשחק מהר יותר, וקצת חזרנו אחורה להרגלים הרעים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully