וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראון יפתח גם מול פרגוואי: "משחק של חיים או מוות"

25.7.2024 / 6:33

השוער שהצטיין במדי הנבחרת האולימפית מול מאלי ימשיך לקבל קרדיט מלוזון, שישקול האם לשלב חלק מהמחליפים בהרכב. גלוך סובל מחבלה קלה ויהיה כשיר, שביעות רצון מהאבטחה וההתנהלות בתוך האצטדיון

גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית לאחר ה-1:1 מול מאלי/יניב טוכמן

עומר ניראון ימשיך בשער נבחרת ישראל במשחק מול פרגוואי בשבת בערב (20:00). שוער הנבחרת האולימפית היה מצוין אמש (רביעי) מול מאלי והוא יזכה לאמון בין הקורות, הגם שניב אליאסי נמצא כאן. אוסקר גלוך שיצא בחילוף לקראת סיום המשחק אמש סובל מחבלה קלה בקרסול, אבל עד מחר הוא אמור להיות כשיר וליטול חלק באימון המסכם.

המאמן גיא לוזון התעדכן רק באמצעות התקשורת בסיום שפרגוואי הובסה מרגלי יפן. "אנחנו הולכים למשחק של חיים או מוות בשבת", אמר לוזון אמש לקראת הנבחרת מדרום אמריקה. "אני מצפה מכולנו להיות. אנחנו יכולים להיראות עוד יותר טוב וננסה לעשות את זה כבר בשבת".

לוזון יצטרך להחליט האם להישאר באותו הרכב שפתח או ללכת בשבת עם החילופים שהוא עשה במחצית השנייה, כשהוא העלה את עידו שחר ואיתן אזולאי ועיבה את הקישור.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

שוער הנבחרת האולימפית של ישראל עומר ניראון. הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
ערב גדול. ניראון/אתר רשמי, הוועד האולימפי בישראל

בנבחרת היו מאוד מרוצים מאיך שהדברים עברו ועבדו בתוך האיצטדיון. גם במישור האבטחתי הכל התנהל למופת ולא נרשמו אירועים חריגים, למעט כמה תומכי פלסטין והחמאס שבאו עם כמה דגלי פלסטין וניסו להתגרות בקהל היהודי והישארל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully