וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "שמעתי עשרות המנונים בחיי, זה היה המרגש מכולם"

25.7.2024 / 0:13

מאמן הנבחרת האולימפית התרגש מהשמעת "התקווה" בפריז. השוער ניראון: "הערב המרגש בחיי, לא חוויתי משחק כזה". גלוך מרוצה מהנקודה

גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית לאחר ה-1:1 מול מאלי/יניב טוכמן

הקאמבק של הכדורגל הישראלי לטורניר האולימפי הסתיים הערב (רביעי) עם נקודת בכורה בפריז 2024, כאשר הנבחרת סיימה ב-1:1 את משחקה מול מאלי במסגרת בית ד'. מבצע של אוסקר גלוך הוביל לשער עצמי מגוחך בדקה ה-57, אבל שש דקות לאחר מכן הגיע השוויון המוצדק, אחרי שליטה של מאלי ויכולת נהדרת בין הקורות של עומר ניראון, שהיה השוער השלישי בסגל. הוא הגיע לפריז רק בגלל הפציעה של דניאל פרץ ופתח בעקבות פציעתו של ניב אליאסי, אבל לקח את ההזדמנות בשתי ידיים וסידר נקודה לגיא לוזון.

מעניין יהיה לראות האם ימשיך בשער גם במשחק הבא, כאשר ישראל תשחק שוב בפארק דה פראנס (שבת, 20:00) מול פרגוואי שהובסה הערב 5:0 בידי יפן.

ספסל הנבחרת האולימפית של ישראל, המאמן גיא לוזון. הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
גיא לוזון והצוות בעת השמעת ההמנון/אתר רשמי, הוועד האולימפי בישראל

המאמן גיא לוזון התרגש מ"התקווה" עוד לפני המשחק ואמר על כך: "שמעתי עשרות המנונים בחיי, זה היה המרגש מכולם". על המשחק אמר: "היינו צריכים להיות יותר שקטים בפעולה האחרונה. ברגע שהוספתי עוד קשרים זה סייע לנו לכבוש. אני מצפה ליותר. אין ירח דבש, צריך לסבול כדי שנשיג את הנקודות בהמשך הטורניר. גלוך? הוא נפצע בקרסול בשער שלנו ובגלל זה יצא, הוא יהיה בסדר. הפציעה שלו לא חמורה, פשוט לא היה יכול להמשיך".

לוזון הוסיף: "כששאלתם אותי אתמול על היריבה, אמרתי שהיא מאוד פיזית ודינמית. ידענו את זה, היה משחק לא פשוט. הם משחקים בקצבים מאוד גבוהים, גם בדקות הסיום. עברנו לשחק עם עוד קשר במחצית השנייה וזה גרם לכך שהבקענו והגענו למצב נוסף. גם התמודדנו טוב יותר הגנתית. אני חושב שזו לא היכולת האמיתית של השחקנים, יש גם אפקט התרגשות במשחק הראשון. אני מאמן מעל 20 שנה וזה היה המשחק הכי מרגש בחיים שלי. בסופו של דבר, בטורניר של שלושה משחקים, כל נקודה זהב. כל נקודה קריטית בדרך לרבע הגמר. נצטרך להשיג עוד כמה נקודות כדי להגשים חלום ולהיות שם".

אוסקר גלוך: "רצינו לקחת נקודות ולא להפסיד, זה מעט מאכזב. נבוא למשחק הבא מוכנים יותר וננצח. המשחק לא הלך לנו בדיוק כמו שרצינו. הם כן שלטו ואנחנו חיכינו למעברים. בסוף יצא 1:1 ועם זה נמשיך. היינו ביחד כל הזמן, זה הכי חשוב. יש לנו חבורה של גברים, היינו צריכים להעניש אותם. לא נורא, אני מעדיף נקודה מלצאת ללא נקודות. צריך לדעת למצוא לשים את הכדור ברשת. היה מרגש מאוד, מלא באו לעודד אותנו ורצינו לשמח אותם. אני מקווה שנעבור את שלב הבתים".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
עומר ניראון שוער הנבחרת האולימפית של ישראל. רויטרס
"לא באנו לשמש תפאורה". עומר ניראון/רויטרס

השוער עומר ניראון: "זה הערב המרגש בחיי, לא חוויתי משחק כזה עד היום. אנחנו מסתגלים לטורניר הזה. היה משחק לא קל, דקות ארוכות נקלענו למשחק מעברים שלא רצינו. גאה בחברים שלי שהצליחו לכבוש. להישאר השוער הראשון? דניאל פרץ וניב אליאסי, כבודם במקומם מונח. באופן אישי אני חושב שאני ראוי, רוצה להוכיח את עצמי ומקווה לעשות את זה בהמשך. הכי חשוב שאסייע לנבחרת לעבור שלב. פארק דה פראנס זה אצטדיון מדהים. היה מרגש, כל הישראלים פה וההמנון. רוצים לעשות הכל כדי לתת טיפה של נחת. ברור שאני מאמין שנעבור את שלב הבתים, לא באנו לשמש תפאורה. אנחנו צריכים תיקונים קטנים, להיות יותר מרוכזים ונהיה מוכנים למשחק הבא".

ניראון המשיך: "התכוננתי לזה כאל משחק רגיל. הצוות עשה לי הכנה רגילה וידע לנתק אותי מרעשי רקע. ניתקתי את עצמי והאמנתי שאראה שאני שייך וראוי להיות פה. זו תקופה לא קלה לייצג את המדינה, אבל אנחנו גאים לעשות את זה. זו גאווה גדולה ואנחנו רוצים להחזיר למדינה".

הקפטן עומרי גנדלמן: "אנחנו נבוא לנצח את פרגוואי ויפן. אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים לעלות לרבע הגמר מהבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully