וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקנדל היסטורי": חזיז, פיצוץ משחק ושינוי תוצאה אחרי כמעט שעתיים

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 20:19

הפתיחה הביזארית למשחקים האולימפיים ב-1:2 של מרקו על ארגנטינה גררה תגובות זועמות מצד הנבחרת הדרום אמריקאית: "רגעי הסיום מצדיקים הדחה של מרוקו מהאולימפיאדה. לא הגיוני להמשיך לשחק אחרי יותר משעה וחצי". השתלשלות האירועים המלאה בפנים

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

המשחקים האולימפיים לא היו יכולים להתחיל בצורה ביזארית יותר ממה שקרה הערב (רביעי) במשחק בין מרוקו לארגנטינה. על מנת להבין את התרחשות האירועים צריך ללכת לתוספת הזמן, כאשר בדקה ה-90+16, ולאחר תוספת זמן ארוכה ומפתיעה, כריסטיאן מדינה השווה עבור ארגנטינה ל-2:2.

מיד לאחר השער החלו חפצים רבים להיזרק אל עבר הדשא מכייון הקהל המרוקני, כשעוד טרם שריקת הפתיחה וזכר להפסד של צרפת בגמר מונדיאל 2022 לארגנטינה, שריקות בוז צורמות נשמעו ברחבי היציעים בזמן השמעת ההמנון של הנבחרת הדרום אמריקאית, כשהתמיכה במרוקו הייתה מלווה בצרפתים רבים ביציעים.

לאחר שחזיז נזרק אל עבר שחקני ארגנטינה וכמעט פגע בחוליאן אלברס, שחקני הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה, כשהאוהדים המרוקנים פרצו לדשא וכוחות אבטחה רבים עצרו אותם בכאוס שלא השאיר הרבה כבוד למארגני האולימפיאדה.

שוטרים בסיום המשחק בין ארגנטינה לבין מרוקו. GettyImages
"בושה עולמית". רגעי הסיום המבישים במשחק/GettyImages

באתר הרשמי של המשחקים האולימפיים הודיעו בכלל כי מהלך הסיום עדיין נבדק בעקבות נבדל אפשרי בשער השוויון הדרמטי, וכי המשחק "הושהה": "האוהדים התבקשו לעזוב את האצטדיון אחרי ההתנהגות העוינת כלפי ארגנטינה בעקבות שער השוויון בדקה ה-106. באופן רשמי המשחק הסתיים ב-2:2 כפי שהדברים עומדים, אבל השער היה תחת בדיקת של מערכת ה-VAR כשההחלטה התקבלה בדיוק לעצור את המשחק. נכון לעכשיו המשחק סווג כמשחק שהסתיים. התוצאה היא 2:2, אבל יכול להיות שעוד לא נאמרה המילה האחרונה".

אחרי כמעט שעתיים, יצאה הודעה רשמית על כך שישנה אפשרות סבירה שהיה נבדל, וכי השחקנים יעלו לחימום, בעוד שופט המשחק יבדוק במסך האם אכן היה נבדל בשער השוויון הארגנטינאי. הפארסה ההזויה הסתיימה בפסילת השער של מדינה, חזרת השחקנים לשחק שלוש דקות נוספות מול יציעים ריקים וניצחון 1:2 של מרוקו באחד ממשחקי הכדורגל המוזרים והביזאריים שהיו אי פעם במשחקים האולימפיים.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
אוהד נבחרת מרוקו נעצר על ידי מאבטח בסיום המשחק נגד ארגנטינה. GettyImages
כאוס. אוהד מרוקו שפרץ לדשא/GettyImages

ב-"TYC" הארגנטינאי קראו ל"סקנדל ההיסטורי" שהתרחש: "אחד האירועים המכוערים באולימפיאדה. השחקנים נאלצו לכסות את הפנים שלהם מרוב החפצים הרבים שנזרקו לדשא. מה שקרה מאוחר יותר וההפסד הוא משני. לא הגיוני להמשיך לשחק אחרי יותר משעה וחצי".

העיתונאי פאבלו קארוצה התייחס לאירועים וכתב: "ארגנטינה לא יכולה לשחק בצרפת. התייחסו אלינו כמו אל אויבים. האווירה הייתה עוינת מרגע שריקת הפתיחה של המשחק ורגעי הסיום של המשחק מצדיקים הדחה של מרוקו מהמשחקים האולימפיים. הם זרקו חזיזים לכיוון הספסל הארגנטינאי. זאת בושה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully