וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 3 מיליון יורו: עידן טוקלומטי בדרך לשארלוט

לחלוץ אושר לעזוב למספר שעות את מחנה הנבחרת האולימפית בפריז לטובת בדיקות רפואיות בלונדון, לקראת מעבר לקבוצת ה-MLS בה ישתף פעולה עם ליאל עבדה. מכבי פתח תקוה תקבל את הסכום בשני תשלומים

שליח וואלה ספורט לפריז מתכונן למשחק הפתיחה של הנבחרת במשחקים האולימפיים/יניב טוכמן

עידן טוקלומטי עובר ל-MLS: מטעם הנבחרת האולימפית הודיעו היום (רביעי) שהחלוץ קיבל אישור להמריא הבוקר ללונדון, לטובת בדיקות רפואיות לקראת מעבר לליגה הבכירה בארצות הברית, שם ישחק בשארלוט FC ויאחד כוחות עם ליאל עבדה. שחקנה של מכבי פתח תקוה שנמצא עם הנבחרת של גיא לוזון בתקן "סטנד ביי" ולכן לא נרשם למשחק בין ישראל למאלי בטורניר האולימפי הערב, צפוי לחזור עוד הלילה לכפר האולימפי בפריז.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

כזכור, טוקלומטי היה מבוקש לאחרונה בכוכב האדום בלגרד שהייתה מוכנה לשלם שלושה מיליון יורו תמורתו, אולם בתקשורת הסרבית נטען לאחר מכן כי קבוצת הפאר ויתרה על החלוץ בן ה-19 מאחר שאבי לוזון סירב לסכום שהוצע.

במכבי פתח תקוה העדיפו שהשחקן לא יעבור לסרביה, ובסופו של דבר הוא יימכר לקבוצה האמריקאית בסכום זהה, שלושה מיליון יורו, שישולמו בשתי פעימות. על פי חוקי ה-MLS, המשא ומתן התנהל מול מנהלת הליגות ולא ישירות מול הקבוצה.

עידן טוקלומטי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
עובר לארצות הברית. עידן טוקלומטי/דני מרון

בעונת 2023/24, שהייתה העונה המלאה הראשונה שלו בליגת העל, טוקלומטי רשם חמישה שערים ובישול אחד לזכות מכבי תקוה ובנוסף היה שותף לזכייתה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully