וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן חזן לפני המשחקים עם בראגה: "לפעמים יש הפתעות"

קשר מכבי פתח תקוה התראיין בפורטוגל לקראת המפגש במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 22:30, ספורט2): "אנחנו קבוצה צעירה ותוססת. העתיד שלי? אני חולם בגדול"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה חוזרת למפעלים האירופיים אחרי 19 שנה ויריבתה הראשונה תהיה בראגה, שתארח אותה מחר (חמישי, 22:30, ספורט2) בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. לקראת המשחק, ב"ojogo", מכלי התקשורת הכי גדולים בפורטוגל, ערכו ריאיון עם לירן חזן.

הקשר בן ה-18, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים של מכבי פתח תקוה, מעורר עניין גם בפורטוגל והוגדר בתור "אחד השחקנים הכי מסוכנים ומעניינים, שבגיל 16 כבר זכה למעקב מצד אנשי בנפיקה". לכן, הוא זכה לכתבה נרחבת וגם שוחח עם התקשורת הפורטוגלית. "אני חושב שאני בשיא הקריירה כרגע ואני מאוד שמח שיש לי הזדמנות לשחק במפעל אירופי", אמר בתחילת הריאיון.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

לירן חזן שחקן מכבי פתח תקוה בחימום. דני מרון
"לפעמים יש הפתעות". חזן שלח אזהרה לבראגה/דני מרון

"אני רואה את עצמי כשחקן שנלחם עבור המועדון שלו ואלו משחקים מאוד חשובים עבור מכבי פתח תקוה, אעשה את הכל כדי שנצליח", הוסיף, "אני מכיר מצוין את בראגה, הליגה הפורטוגלית משודרת בישראל בכל שבוע ואני יודע שהיא קבוצה שמועמדת לזכות בתארים בכל עונה. אני גם יודע שאנחנו מוגדרים בתור האנדרדוג במפגשים עם בראגה, בעיקר בגלל שאנחנו לא יכולים לשחק בישראל, אבל לפעמים יש הפתעות".

כשנשאל על החלומות שלו לעתיד, השיב: "אני חולם בגדול ומקווה שתהיה לי הזדמנות לשחק בקבוצה אירופית מובילה. היה לי את הכבוד להתאמן עם הנבחרת האולימפית שלנו, אני הייתי השחקן הכי צעיר שזומן לאימונים ואני מקווה להצליח עם הנבחרת בעתיד וגם עם מכבי פתח תקוה, שמאוד מאמינה בשילוב צעירים - המועדון עם האקדמיה הכי טובה בישראל. אנחנו קבוצה צעירה ותוססת שאני שמח להיות חלק ממנה".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
לירן חזן שחקן מכבי פתח תקוה לפני עילאי טרוסט שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
חולם גדול. לירן חזן/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה אמנם לא צפויה לעבור את בראגה על פי ההערכות, אבל גם אם לא תצליח להדהים את הפורטוגלים, היא תמשיך את דרכה בקונפרנס ליג ושם צפויה לפגוש את קלוז' הרומנית, בהנחה שזו תגבור על פני נמאן גרודנו הבלארוסית. אם דן רומן ושחקניו יפתיעו בגדול את בראגה ויעלו שלב, הם יתמודדו בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית עם סרבט ז'נבה השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully