וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תקרוס תחת הלחץ? בארה"ב מנסים "להרגיע" את סימון ביילס

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 9:35

על רקע הציפיות הגדולות והזיכרונות מטוקיו, המאמנת האישית של ביילס גיששה לגבי הדרישות ממנה בפריז. נבחרת ההתעמלות האמריקאית הבהירה לביילס: את לא חייבת להשתתף בכל התחרויות

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס/מתוך הרשתות החברתיות

בנבחרת ההתעמלות של ארה"ב מחפשים דרכים "להרגיע" את סימון ביילס לקראת המשחקים האולימפיים, ומציעים לה להשתתף בפחות תחרויות בפריז. צ'לסי ממל, המנהלת הטכנית של הנבחרת האמריקאית, טוענת שביילס היא זו שתקבל את ההחלטה, ושהיא לא תדבר עם התקשורת עד לסיום התחרויות במשחקים.

האמריקאיות מגיעות עם תקווה גדולה לזכות במדליית הזהב הקבוצתית, ונחשבות תמיד לפייבוריטיות, ובמיוחד השנה כשרוסיה לא מתחרה. ההערכה היא שגם אם ביילס לא תשתתף בכל המכשירים הסיכויים של ארה"ב לנצח לא ייפגעו. באליפות העולם האחרונה ארה"ב זכתה בזהב בפער של יותר משתי נקודות מהמקום השני - על אף שינוי של הרגע האחרון בגלל פציעות.

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Jamie Squire, GettyImages
לחץ גדול, עומס עצום. ביילס/GettyImages, Jamie Squire

על פי ממל, המאמנת האישית של ביילס (ססיל לנדי) שאלה אותה "אם סימון לא תרגיש שזה נכון עבורה להשתתף בכל ארבעת המכשירים, האם זו אופציה עבורה?". ממל אמרה שהיא ענתה: "כמובן. אם זה מה שהיא צריכה כדי להיות במיטבה בשביל עצמה ובשביל הנבחרת, אז זה מה שהיא תעשה. בשביל זה יש עוד ארבע מתעמלות בנבחרת".

בגמר הקבוצתי, שלוש מתעמלות מכל נבחרת עושות תרגיל על כל מכשיר. ביילס היא אחת מהשלוש הכי טובות בארה"ב בכל אחד מהמכשירים. אם תידרש להופיע בכל אחד מהמכשירים גם במוקדמות של התחרות הקבוצתית, גם בקרב רב וגם בתחרות היחידים - היא תידרש להתמודד עם עומס עצום.

"זו הדילמה של סימון", אומרת ממל, "היא רוצה לעזור לנבחרת, אבל גם רוצה לעזור לעצמה". כזכור, באולימפיאדת טוקיו היא בחרה שלא להתייצב למספר תחרויות באופן מפתיע, ולאחר מכן חשפה שהייתה תחת לחצים כבדים וחששה שתאבד שליטה על הגוף במהלך קפיצות. לאחר מכן לקחה הפסקה ארוכה מהתעמלות, וחזרה.

"כשאני רואה אותה עכשיו, אני חושבת שהיא במקום ממש טוב", אומרת ממל, "היא יותר מתרגשת מהתעמלות, היא נהנית מזה, ואני חושבת שזה תיקון עבורה. אני מרגישה שהיא תעשה עבודה מדהימה, ואנחנו נתמוך בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully