וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעשה כאן אי צדק": בנבחרת ממתינים לפסיקת CAS בנוגע לרביבו

24.7.2024 / 9:00

בית הדין הגבוה לערעורים צריך להשיב בשעות הקרובות האם המגן מורחק או שמא יוכל לשחק הערב נגד מאלי במשחק הפתיחה: "לא היה שום ניסיון לרמות", אמרו בהתאחדות לכדורגל. שחקן באולימפית: "לא באנו רק כדי להשתתף, ניצחון ונהיה עם רגל ברבע הגמר"

שליח וואלה ספורט לפריז מתכונן למשחק הפתיחה של הנבחרת במשחקים האולימפיים/יניב טוכמן

בהתאחדות לכדורגל ממתינים הבוקר (רביעי) לפסיקת CAS בנוגע לערעור שהוגש אתמול בגין השעיית רוי רביבו משני המשחקים הראשונים במשחקים האולימפיים. על פי ההתאחדות לכדורגל, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט אמור למסור את פסיקתו תוך 24 שעות מרגע הגשת העתירה אתמול בבוקר, ולכן בשעות הקרובות תתקבל ההכרעה - שעות ספורות לפני משחק הפתיחה נגד מאלי שייצא לדרך ב-22:00 שעון ישראל.

אנשי ההתאחדות לכדורגל בפריז הסבירו שהם לא מרגישים אשמים בכך שרביבו עלול למצוא את עצמו ביציע. יושב הראש שינו זוארץ וגורמים נוספים במחלקה המשפטית ממשיכים לטעון שההתאחדות לכדורגל ביצעה את הבדיקות שלה באשר לכרטיס האדום שספג רביבו נגד איסלנד ונאמר לה שהוא יהיה צריך לרצות את העונש במסגרת משחקי אופ"א, משמע בקמפיין ליגת האומות הקרוב.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

אלעד מדמון, הנבחרת האולימפית. רויטרס
"לא באנו רק כדי להשתתף". שחקני הנבחרת באימון המסכם בפריז/רויטרס

"נאמר לנו במפורש - ויש לנו את זה גם במסמך - שריצוי העונש יהיה בתחרות הבאה של אופ"א. לכן, היה לנו ברור שרביבו יכול לשחק", מסבירים גם הבוקר כאן בפריז גורמים בהתאחדות לכדורגל. "לא היינו עותרים ל-CAS אם לא היינו חושבים שנעשה כאן אי צדק. בסופו של דבר הכרטיס האדום הוא נושא שהיה ידוע וגלוי לכולם, אף אחד לא ניסה כאן לרמות או חשב לגנוב את ההשתתפות של רביבו באולימפיאדה. פעלנו בדיוק כמו שאמרו לנו וזה שברגע האחרון הודיעו לנו שהוא לא יכול לשחק, זו הייתה הפתעה לכולם. אם היינו יודעים את זה מראש, לא היינו מביאים אותו. לא היה כאן שום ניסיון לרמות אף אחד. גם יכול להיות שטעינו", הודו בהתאחדות, "יכול להיות שב-CAS יחשבו שהיינו צריכים לפעול בצורה טובה יותר ממה שעשינו".

בכל הנוגע להרכב שייפתח הערב נגד מאלי, המאמן גיא לוזון עוד התלבט אתמול ארוכות באשר לעמדת הקשר ליד עומרי גנדלמן. האופציות היו איינאו פרדה, עידו שחר ואיתן אזולאי והוא לא נתן לשחקנים להבין מי מהם יהיה זה שיפתח. אם רביבו ייעדר, יהיה זה נועם בן הרוש שיפתח כמגן שמאלי.

בנבחרת מאוד רוצים לפתוח את הקמפיין ברגל ימין ואחד השחקנים אמר: "ניצחון ונהיה כבר עם רגל אחת ברבע הגמר. לא באנו לפה רק כדי להשתתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully