וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי: "יש לי עדויות שהנהלת מכבי ת"א שלחה אוהדים לפגוע בי"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 7:05

בעלי הפועל ת"א השיב לשאלות גולשים ברשת וטען: "מכבי ת"א פנתה להורד תחת חוזה. בלאט? תעזרו לו להחליט נכון איפה לשחק". וגם: המעבר הצפוי ליד אליהו, הסגל שנבנה והאופטימיות לגבי אירוח משחקי יורוקאפ בישראל

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי פרסם אמש (שלישי) פוסט ארוך ב-X (לשעבר טוויטר), ובו הסביר על מתווה המנויים החדש והמעבר האפשרי להיכל מנורה מבטחים.

בין היתר, ענה ינאי לשאלות הגולשים וכשנשאל על ידי אוהד מכבי תל אביב האם הנהלות הפועל ומכבי תל אביב יכולות לפעול יחד כדי להנמיך את הלהבות במשחקי הדרבי, השיב: "דרבי אחד אצלכם עבר בצורה טובה ויפה. דרבי 2 אצלנו כנ"ל. דרבי 3 יש לי עדויות שההנהלה שלכם שלחה אוהדים לפגוע בי. תיקון פה צריך להתחיל בהתנצלות פומבית בלי להתחמק". כשנשאל מדוע הוא לא מפרסם את העדויות, השיב: "כרגע עוד נותן הזדמנות להתנצלות".

על הניסיון שלו, לפי דיווחים, לצרף את תמיר בלאט ורומן סורקין אמר: "לא פנינו לשחקנים תחת חוזה. מכבי עשתה את זה עם ג'יילן (הורד). תראה במהלכים הרתעה נקודתית". על סורקין עצמו טען כי הוא "ילד נהדר", ובנוגע ליעד הבא של בלאט - "הוא צריך להחליט. תעזרו לו להחליט נכון".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

עופר ינאי, בעלי הפועל תל אביב ביציע. דני מרון
טענות קשות. עופר ינאי ביציע האדום/דני מרון

ינאי התבקש להעריך את הסיכויים שיצליח להביא את הפועל תל אביב ליורוליג: "טובים ברוך השם. הגיעו שחקנים טובים מאוד, כאלה שזה דימיוני שנוחתים פה בעוד שבועיים. חזרת ביתיות תעזור מאוד ונחזיק לה אצבעות. יש לנו לוחמים משוגעים. הגנה התקפה טופ. מקווה שאוכל לומר ביוני שהיה שווה כל שקל".

כאמור, האדומים מתלבטים האם לעבור ולשחק זמנית ביד אליהו, בזמן השיפוצים הצפויים בדרייב אין. ינאי הבהיר: "אני מתחייב שנחזור לדרייב אין בסיום. אני לא יוצא למאבק. אני נותן לעמותה לקבל את ההחלטות שלה... הדרייב אין המשופץ אמור לתת לנו מענה למשחקי הליגה. משחקים ביורוליג נמשיך לשחק במנורה בשלב ראשון ובשלב שני באולם הגדול יותר שייבנה ברמת השרון. נצטרך למצוא דרך לחלק את הקהל... מבחינת רגולציית היורוליג זה או מנורה או ארנה. בעיני זה לא מעשי ומבחינת ליגה רגילה חולון פשוט לא רוצים אותנו ועיריית תל אביב לא מוכנה לאפשר אוהל לטובת האירוע.

"אני חושב שאנשים לא מבינים את רמת האטרקטיביות של הקבוצה השנה. יש לנו קבוצה שמורכבת משחקני יורוליג ונבא. אנשים יטוסו בשביל לראות משחקים של הקבוצה הזו. אני בטוח שהאולם יהיה מלא. במידה ונראה שלא נדאג לוודא שאנשים מגיעים או מוכרים או תורמים את הכרטיסים. אני חובב גדול מאוד מאוד של האוירה בדרייב אין ולא הייתי רוצה שום דבר פחות מזה במנורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

עוד העריך ינאי כי הוא "מאמין שנראה משחקים מאוד מהר בישראל. מנכ"ל היורוליג ויושב הראש יהיו אורחים שלי בטורניר ההכנה ויתרשמו בעיניהם (ונחזיק אצבעות למערכת ההגנה האוירית של מדינת ישראל)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully