וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשלחת הישראלית תהיה מוגנת 24 שעות ביממה ע"י יחידת העילית"

לקראת ההפגנות והמחאות: שר הפנים הצרפתי, ג'רלד דרמנין, התחייב להגנה מיוחדת על ישראל ואוקראינה, סיפק את מספרי האבטחה באולימפיאדה וחשף: "כ-5,000 מתנדבים ועובדים הורחקו מחשש לריגול או פגיעה"

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

יומיים לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים, וההכנות בפריז בשיאן. אלפי מתנדבים ועובדים התקבלו לסייע בעבודה על אירוע הספורט העולמי בבירת צרפת, כשעל מנת להתחיל לעשות זאת, היו צריכים לעבור בדיקות רקע קפדניות ולקבל אישורי כניסה לאזורי האבטחה השונים.

שר הפנים של צרפת, ג'רלד דרמנין, סיפר כי רגע לפני פתיחת המשחקים, כ-1,000 אנשים החשודים בהתערבות למען מעצמה זרה, הורחקו מהאפשרות להשתתף באולימפיאדה מתוך מקום ליצור "סביבה שמורה ובטוחה עבור הספורטאים והקהל".

"סך הכל 5,000 קיבלו מאיתנו הרחקה מהשתתפות בהתנדבות או עבודה במשחקים, מתוכם 1,000 הורחקו מחשש של התערבות זרה, כלומר, ריגול", סיפר שר הפנים הצרפתי. "אנחנו כאן כדי לוודא שספורט לא ישמש לריגול, התקפות סייבר או פגיעה בצרפת".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

ג'רלד דרמנין שר הפנים של צרפת. GettyImages
דואגים לביטחון המשלחות והתיירים. שר הפנים דרמנין/GettyImages

דרמנין סיפר גם כי אחרים לא קיבלו אישר להתקרב למשחקים מחשד להקצה איסלאמית, קיצונית פוליטית או רישום פלילי, כשהחשש הגדול הוא מפיגועים במהלך האולימפיאדה עצמה, בוודאי נגד קהל ישראלי או יהודי בעקבות המלחמה והעלייה באנטישמיות ברחבי העולם.

"ספורטאים ישראלים יהיו מוגנים 24 שעות ביממה על ידי יחידת העילית של המשטרה", אמר דרמנין. "פריז תפעיל 35,000 שוטרים ביום במהלך המשחקים, כשבטקס בפתיחה יהיו 45,000. בנוסף, 10,000 חיילים יקחו חלק בפעילות ביטחונית באזור הבירה. אנחנו מגנים גם על המשלחת האוקראינית שנמצאת תחת איום ניכר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מפגינים פרו פלסטינים קוראים להרחקת ישראל מהמשחקים האולימפיים בפריז. רויטרס
מקרון טוען: נתניהו מוזמן לפריז. המחאות בעיצומן/רויטרס

תומאס באך, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, אמר שהמשלחת של ישראל הביאה גם כוחות אבטחה משלה למשחקים, כפי שעשתה בכל טורניר מאז רצח הספורטאים הישראלים באולימפיאדה במינכן ב-1972.

נשיא צרפת עמנואל מקרון אמר אתמול בראיון טלוויזיה כי אולי הוא לא מסכים עם בנימין נתניהו ודעותיו, אבל ראש ממשלת ישראל מוזמן להשתתף בטקס הפתיחה בפריז אם ירצה בכך.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully