וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מרגש: סלין דיון וליידי גאגא בטקס הפתיחה של פריז 2024?

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 19:37

בצרפת טוענים: הזמרת הקנדית, שלא הופיעה מאז 2022, תחזור לבמה בפתיחת המשחקים האולימפיים. וזו לא ההפתעה היחידה

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022/יח"צ

הזמרת סלין דיון אמורה לחזור לבמה במשחקים האולימפיים, ולפי הדיווחים זה יקרה במהלך טקס הפתיחה ביום שישי. אם אכן תופיע, זו תהיה ההופעה הראשונה של אגדת הפופ מאז עצרה את מסע ההופעות שלה והתרחקה מאור הזרקורים לאחר שאובחנה עם "תסמונת האדם הנוקשה" בדצמבר 2022, מחלה נוירולוגית שגורמת להתקשחות שרירים.

דיון הגיעה לפריז ביום שני למלון רויאל מונסו ליד השאנז אליזה, שם שוהה גם ליידי גאגא, שגם היא על פי הדיווחים עומדת לככב בטקס הפתיחה. פרטים ספציפיים על הביצועים של דיון נשמרים בסוד.

הזמרת הקנדית כבר טענה שייתכן שקאמבק עומד בפתח בראיון ל"ווג" באפריל, בו אמרה: "בחרתי לעבוד עם כל הגוף והנשמה שלי, מכף רגל ועד ראש, עם צוות רפואי. אני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול להיות. המטרה שלי היא לראות את מגדל אייפל שוב!".

טקס הפתיחה יתקיים כמצעד ימי לאורך הסיין, שיגיע לשיאו ליד הטרוקדרו, מול מגדל אייפל. הטקס, שיתקיים מחוץ לאצטדיון לראשונה בהיסטוריה, יציג את הלוקיישנים האייקוניים של פריז וירכז 3,500 שחקנים, רקדנים ואמנים מוזיקליים.

דיון כבר פתחה את המשחקים האולימפיים באטלנטה ב-1996, ושרה את "כוחו של החלום". הטקס נצפה בשיא של 3.5 מיליארד אנשים ברחבי העולם.

זמר נוסף שהעלה תמונה שלו בפריז הוא סנופ-דוג, כוכב ההיפ-הופ האמריקאי, אך לא ברור אם הוא ישתתף בטקס או שרק הגיע כאורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully