וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתה את הסוס שלה? הספורטאית הבריטית הכי מעוטרת פרשה מפריז

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 19:32

שרלוט דוז'ארדן, שלוש פעמים האלופה האולימפית ברכיבת סוסים אמנותית, הודיעה: "לא אתחרה באולימפיאדה בגלל סרטון בו ביצעתי שגיאה בשיקול הדעת"

דריבל, 23.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

דרמה במשלחת הבריטית לאולימפיאדה: שרלוט דוז'ארדן, האלופה האולימפית ברכיבה אמנותית על סוסים (דרסאז'), פרשה באופן סנסציוני מהמשחקים לאחר פרסום סרטון ישן שבו היא ככל הנראה מתועדת מכה את הסוס שלה. הסרטון לא מופיע ברשת נכון לשעה זו.

דוז'ארדן, שזכתה בשלוש מדליות זהב ושש בסך הכול, הייתה גם אחת המועמדות לשאת את הדגל הבריטי בטקס הפתיחה ביום שישי, אך כעת הודיעה על פרישה מכל תחרות בזמן שהפדרציה הבינלאומית לרכיבת סוסים חוקרת את התקרית. היא פספסה בכך הזדמנות להפוך לספורטאית הבריטית המעוטרת בכל הזמנים - תואר אותו היא חולקת כעת עם רוכבת האופניים לורה קני.

הרוכבת בת ה-39 מסרה בהודעתה: "התפרסם סרטון מלפני ארבע שנים שמראה אותי מבצעת שגיאה בשיקול הדעת במהלך אימון. הפדרציה הבינלאומית חוקרת ולכן קיבלתי החלטה לפרוש מכל תחרות - כולל אולימפיאדת פריז - עד למיצוי ההליך. אני מתנצלת על המעשים שלי והרוסה מכך שאכזבתי את כולם, כולל המשלחת הבריטית, אוהדים וספונסרים. אשתף פעולה באופן מלא עם החקירה ולא אגיב יותר עד השלמת ההליך".

שרלוט דוז'ארדן רוכבת סוסים. GettyImages
שרלוט דוז'ארדן רוכבת סוסים/GettyImages

דוז'ארדן החלה לרכוב כבר בגיל שנתיים והשיגה את המקום השני בתחרות קפיצות הראווה הראשונה שלה במועדון הפוני, כשהייתה בסך הכול בת שלוש. המדליות הראשונות שלה היו עם הסוס ולגרו באולימפיאדת לונדון 2012, אז זכתה לעיני הקהל הביתי בזהב אישי וקבוצתי. אלו היו המדליות האולימפיות הראשונות של בריטניה בדרסאז' ומאז היא הרוכבת הדומיננטית של הענף. ארבע שנים לאחר מכן, בריו, הפכה לבריטית הראשונה ששומרת על התואר האולימפי ובטוקיו הסתפקה בארד האישי והקבוצתי.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully