וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון על החוסרים בנבחרת: "זה הסגל, ואיתו ננצח"

23.7.2024 / 12:00

הנבחרת האולימפית מנסה לשים בצד את הסגל החסר מול מאלי: "מי שנמצא הוא זה שרלוונטי". גלוך: "נלחמתי להיות פה". גנדלמן: "חולמים הכי רחוק". כ-5,000 חברים בקהילה היהודית יגיעו למשחק

שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית/יניב טוכמן

הנבחרת האולימפית ערכה היום (שלישי) אימון לקראת משחק הפתיחה מחר מול מאלי. ניב אליאסי עורך כרגע אימון ראשון אחרי שהצטרף אמש, אך עדיין לא ברור מה מצבו ובכל מקרה עומר ניראון מתוכנן לפתוח בין הקורות. כ-5,000 צרפתים מהקהילה היהודית אמורים להגיע למשחק. הם מעדיפים להגיע למשחק מחר כי בשבת המשחק מתחיל בעיצומה של השבת והם לא יוכלו לבוא. במשלחת הישראלית טוענים שיש 35 אלף כרטיסים בחוץ, אך לא ברור כמה יגיעו, כי חלק מהכרטיסים עברו לשלל ארגונים.

"אנחנו מוכנים מאוד, כמו לכל משחק אחר", אמר גיא לוזון. "זו לא הכנה אחרת או מיוחדת. מתנהגים ומתנהלים כרגיל. יש לנו ביטחון, בלי קשר לעבר או לעתיד. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו מחדש ומחכים כבר להתחיל".

"מאלי נבחרת מאוד פיזית, מהירה וגבוהה. לשחקנים שלה יש יכולת אישית גבוהה והם יכולים לשחק כדורגל מחוף לחוף. הכדורגל שלהם פחות מסודר, הרבה יותר בלגאן, ונצטרך להגיב לזה".

"אני מתעסק במצב הנתון. בשורה התחתונה יש לנו 17 שחקני שדה ושני חריגים, ככה יצא - ועם זה ננצח. מי שנמצא, הוא זה שרלוונטי והוא הטוב ביותר.

"אם יהיו מחאות או לא יהיו מחאות, זה רחוק מלהטריד אותי. אנחנו לא מתרכזים בשטויות. אנחנו מרגישים מאוד בטוחים כאן. המשטרה עושה עבודה נהדרת, אנחנו לא מרגישים שום פחד או חוסר ביטחון".

שחקן הנבחרת האולימפית, איתן אזולאי. רויטרס
אימון הנבחרת, היום/רויטרס

אוסקר גלוך אמר: "אנחנו מתרגשים מאוד. אנחנו רוצים מאוד לנצח מחר. הייתי עם רוב השחקנים פה ביורו ואני מכיר גם את גיא, אז העובדה שלא הייתי ברוב תקופת ההכנה לא תקשה עליי. יש הרבה ציפיות מאיתנו והרבה אנשים יסתכלו עלינו. נבוא כדי לא לאכזב, ונשחק בשביל האנשים במדינה. זו הדרך הכי טובה לייצג את המדינה, נעשה הכל עבור החטופים ועבור המשפחות.

"יש הרבה אבטחה סביבנו, אבל אנחנו מתעסקים רק בכדורגל. ראינו הרבה קליפים עליהם, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו וזה מה שחשוב. יש פה נבחרת טובה, אני אתן מעצמי כמה שאני יכול. נלחמתי כדי להיות כאן ואני שמח מאוד שזה הסתדר, כי רציתי לייצג את המדינה".

עומרי גנדלמן הוסיף: "מרגש מאוד לייצג את הנבחרת בתקופה כזאת. הרבה אנשים מחכים שניתן להם קצת שמחה וגאווה. נקווה שנשמח אותם כמה שאפשר. אין כמו לייצג את המדינה, בטח במצב הזה ובבמה גדולה כמו האולימפיאדה. מאוד התרגשתי כשקיבלתי את הזימון. גיא התקשר לבשר לי, ואחרי שניתקנו היה לי רגע מדהים. שמחתי מאוד שהקבוצה שחררה אותי. כבוד גדול להיות קפטן. הייתי מעדיף שדניאל יהיה פה עם הסרט, אבל תכננתי להיות אחד המנהיגים פה ככה או ככה. אני מרגיש שאנחנו מאוד מאומנים. אנחנו רוצים להיות הנבחרת הכי מאומנת והכי מאורגנת שיש פה. חולמים הכי רחוק שאפשר, אבל קודם נעבור את מאלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הנבחרת האולימפית, שון גולדברג, עילי פיינגולד. רויטרס
"זה הרגע שחיכינו לו". גולדברג באימון היום/רויטרס

שון גולדברג: "אנחנו דרוכים מאוד, מצפים למשחק. החוויה מטורפת בכפר האולימפי, זה הרגע שחיכינו לו. הופעה שאנחנו רוצים להגיע אליה ועבדנו עליה כל כך קשה. נפגוש יריבה אפריקאית טיפוסית, קצת שונה מהיריבות האירופיות שאנחנו מכירים, אבל אנחנו מוכנים לזה. ההתרגשות הופכת לדריכות ויש אווירה תחרותית ורצינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully