וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל ישראל זה משחק חוץ. שחקן מאלי: "כל העיירה שלי תגיע"

קולי סאקו מתרגש לקראת המשחק נגד ישראל בטורניר הכדורגל בפריז (ד', 22:00): "פנטסטי לשחק בבית, רוצה להותיר חותם כמו ניימאר"

שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית/יניב טוכמן

בנבחרת האולימפית של מאלי יש התרגשות מאוד גדולה לקראת המשחק נגד ישראל (רביעי, 22:00) במחזור הפתיחה של בית ד' בטורניר הכדורגל של פריז 2024. כמה ההתרגשות גדולה העיד הקשר גבה הקומה, קולי סאקו.

סאקו בן ה-22, שמתנשא לגובה של 1.97 מטר, גדל בעיירה בונואי סור-מארן שהמרחק ממנה עד אצטדיון פארק דה פראנס בפריז עומד על 24.5 קילומטרים. עבורו זה יהיה משחק בית לכל דבר והוא אמר: "אני לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה של המשחק נגד ישראל. הרבה מאוד אנשים מהעיירה שלי, בונואי, יגיעו לפארק דה פראנס. יש לי צמרמורת רק מהמחשבה על זה. זה פנטסטי לשחק באולימפיאדה בבית, אין לזה מחיר".

סאקו משתייך לנאפולי, אבל מעולם לא שיחק בה ומאז שעלה לבוגרים בילה בהשאלות בליגה השלישית באיטליה. את העונה החולפת העביר באנקונה. הוא אחד משישה שחקנים של מאלי שלא נולדו במדינה (מתוך 18 שחקני סגל) ואחד מחמישה שנולדו וגדלו בצרפת.

מאלי היא המולדת של הוריו של סאקו ועל פי ההערכות, בצרפת חיים יותר מ-120 אלף אזרחים שמוצאם במדינה ממערב אפריקה. הזיקה של הקשר גדולה והוא סיפר: "קשה לי לתאר כמה התרגשתי כשזימנו אותי למשחקים האולימפיים. ישר רצתי לספר להורים שלי והם היו כל כך גאים. זה היה רגע מאוד אמוציונלי".

"אני רוצה להותיר חותם כמו שניימאר עשה באולימפיאדת 2016", הוסיף קולי בריאיון לאתר הרשמי של פיפ"א, "יש לי את כל מה שצריך כדי לעמוד במשימה הזו. יש לי תמיכה מהמשפחה והחברים, ומהקהילה המאלית. אני בכושר מצוין, אני מוכן מנטלית ובאימונים האחרונים הרגשתי נהדר מבחינה פיזית".

הקשר סיכם: "אסור לזלזל באף יריבה. נהיה מחוץ לאזור הנוחות שלנו כי נתמודד עם נבחרות שמשחקות בסגנונות שונים. ההגרלה 'זרקה' אותנו לבית קשה עם נבחרות מאוד טכניות. יש משחק בכל שלושה ימים ונהיה חייבים לשמור על קצב ולהיות מאוד מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully