וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלדר לופס: "בראגה פייבוריטית ברורה נגד מכבי פתח תקוה"

מגן הפועל באר שבע משוכנע לקראת חמישי (22:30, ספורט2). הפורטוגלים יגיעו למפגש הכפול עם מצוקה קלה במרכז ההגנה

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

בראגה הפורטוגלית תגיע למפגש הכפול עם מכבי פתח תקוה כשהיא פייבוריטית ברורה לניצחון, אבל היא תצטרך להתמודד עם הגנה חסרה. הפורטוגלים יארחו את המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 22:30, ספורט2) והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בסופיה, בולגריה.

אתמול התברר שהבלם המנוסה פאולו אוליביירה, לא יוכל לשחק בשני המשחקים נגד מחזיקת הגביע של ישראל. הפורטוגלי בן ה-32 נפגע בקרסול במשחק הכנה נגד ראיו וייקאנו ולא הצליח להתאושש. רובסון באמבו הברזילאי פצוע בעצמו ופתאום ההגנה של המאמן דניאל סוזה הפכה להיות דלילה.

סוזה תכנן לפתוח במרכז ההגנה של אוליביירה וסיקו ניאקטה שמכירים היטב אחד את השני ומתואמים מאוד, אבל כעת ייאלץ למצוא פתרון. בפורטוגל מעריכים שמי שיפתח לצד ניאקטה הוא ברייט אריי-אמבי בן ה-21. הקמרוני-אנגלי-גרמני נרכש מהאנובר תמורת 6.2 מיליון יורו במטרה ליהנות ממנו שנה-שנתיים, להשביח אותו ולמכור במחיר גבוה.

הרצון היה להכניס את אריי-אמבי לעניינים בהדרגה עד שיהפוך לשחקן מפתח, אבל הוא אמור להיכלל בהרכב כבר ביום חמישי. זה יהיה המפגש השלישי שלו עם יריבה ישראלית; ב-2019 היה שותף לניצחון 1:8 של נבחרת הנערים של גרמניה על זו של ישראל ולפני ארבעה חודשים שיחק 90 דקות כשגרמניה הצעירה גברה 0:2 על גיא לוזון ושחקניו במוקדמות היורו.

לקראת שני המשחקים, מגן הפועל באר שבע, הלדר לופס, התראיין במולדתו ואמר ש"ספורטינג בראגה היא פייבוריטית ברורה". המנצחת במפגש הכפול תשחק נגד סרבט ז'נבה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, המפסידה תנשור למוקדמות הקונפרנס ליג ושם תפגוש את המנצחת במפגש בין קלוז' הרומנית לנמאן גרודנו הבלארוסית.

מוחמד אבו רומי, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, מול ברייט אריי-אמבי, שחקן הנבחרת הצעירה של גרמניה. Reinaldo Coddou H, GettyImages
מאזן מוצלח נגד יריבות ישראליות. אריי-אמבי/GettyImages, Reinaldo Coddou H

בזכות הזכייה בגביע המדינה, מכבי פתח תקוה חזרה לאירופה אחרי 19 שנה (לא כולל האינטרטוטו). בעונת 2005/6 היא הפתיעה כשהצליחה להעפיל לשלב הבתים של גביע אופ"א וכעת במועדון חולמים על סנסציה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully