וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל לאבד פוקוס": הנבחרת האולימפית בצל השבוע המטלטל

23.7.2024 / 7:20

אחרי שורה של פציעות ופרשיות שלא איפשרו הכנה אידיאלית לטורניר ההיסטורי, בנבחרת בעיקר רוצים קצת שקט לקראת המשחק מול מאלי. לוזון שוקל הפתעה: פרדה יפתח על חשבון שחר ואזולאי?

שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית/יניב טוכמן

יממה וחצי למשחק הראשון של נבחרת ישראל מול מאלי בפתיחת טורניר הכדורגל של המשחקים האולימפיים פריז 2024, והדברים שגיא לוזון הכי רוצה בהם, הם שקט סביב הנבחרת, ריכוז, פוקוס והפסקת ההפתעות.

הנבחרת שלו בשבוע מטלטל, הכי רחוק מהכנה אידיאלית לטורניר היסטורי. זה התחיל עם הפציעה של דניאל פרץ, שנמרחה על פני כל השבוע שעבר עד שנקבע ששוער ביירן מינכן ייגרע מהסגל, נמשך בפציעה של ניב אליאסי מול מכבי פתח תקוה וסאגת השוער שיחליף אותו והשיא כמובן היה באירוע הגדול עם רוי רביבו והגילוי לפני יומיים שהוא לא יכול לשחק.

אתמול היה חשוב כאן במחנה הנבחרת למזער נזקים ובעיקר לסגור את הסיפור כדי שלפחות החל מהבוקר, הראש של כולם יהיה במשחק מחר בערב. "יש כאן תמהיל של רגשות", אומרים בנבחרת האולימפית. "קל מאוד לאבד פוקוס עם כל הגירויים מסביב באולימפיאדה, ובטח כשהכל סבב ביומיים האחרונים סביב ההרחקה של רביבו. התפקיד הגדול של גיא יהיה להביא את השחקנים ביממה וחצי הקרובים לרמת המוכנות המקסימלית לקראת המשחק הראשון".

אלעד מדמון שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל. שלומי גבאי
עשוי לקבל מקום ב-11. מדמון/שלומי גבאי

לוזון עדיין מתלבט באשר לשתי עמדות. מי ישחק ליד עומרי גנדלמן בקישור ומי יפתח בהתקפה לצד דור תורג'מן. באימון אתמול איינאו פרדה הועדף על פני עידו שחר ואיתן אזולאי ובהתקפה תורגל אלעד מדמון עם תורג'מן וליאל עבדה. את תפקיד המגן השמאלי יעשה בהיעדרו של רביבו, נועם בן הרוש שמשחק כמגן ימני בתפקידו המקורי, אבל גם בהפועל חיפה שיחק מדי פעם את המגן השמאלי.

הרכב משוער: עומר ניראון, עילי פיינגולד, סתיו למקין, שון גולדברג, נועם בן הרוש, עומרי גנדלמן, איינאו פרדה, אוסקר גלוך, ליאל עבדה, אלעד מדמון, דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully