וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקאלי "התהפך": "מכבי תל אביב רמה מעל ספרטה פראג"

כמה ימים אחרי שזלזל בצהובים, נשיא סטיאווה משנה כיוון ומנתח את ההגרלה: "יהיה לנו חיים קלים יותר מול הצ'כים, הערב המבחן האמיתי"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

לקראת המשחק הראשון הערב (שלישי, 20:30, ספורט1) במפגש הכפול בין מכבי תל אביב לסטיאווה בוקרשט, מי שגונב את ההצגה (כרגיל, יש לומר) הוא הבעלים הצבעוני של הקבוצה רומנית ג'יג'י בקאלי.

אחרי שהצהיר ללא היסוס בתקשורת הרומנית כי סטיאווה פייבוריטית מובהקת וזלזל באלופת ישראל בפומבי, אתמול בקאלי נשמע אחרת לחלוטין, ואחרי הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות - שקבעה כי העולה לשלב הבא עשויה לפגוש את ספרטה פראג החזקה - הוא סיפק אמירות מפתיעות.

"מכבי תל אביב רמה אחת מעל ספרטה פראג. אם נעבור את הישראלים, נעשה צעד גדול לעבר ליגת האלופות, כי אני מאמין שיהיו לנו חיים הרבה יותר קלים מול הצ'כים. לא מדובר בקבוצה ברמה של מכבי תל אביב", אמר בקאלי.

ג'יג'י בקאלי בעלי סטיאווה בוקרשט. רויטרס, עיבוד תמונה
כבר גונב את ההצגה. בקאלי/עיבוד תמונה, רויטרס

אבל בינתיים ברומניה ממשיכים להתייחס אל מכבי תל אביב כאנדרדוג, ומשוכנעים שסטיאווה תעבור שלב. כדורגלן העבר דומיטרו דראגומיר אמר בתגובה לדברים של בקאלי: "זה בולשיט. סטיאווה עדיפה על מכבי תל אביב, ואני מאמין שהיא תעבור שלב. נכון שעד עכשיו היא לא הרשימה במשחקים העונה, אבל זה רק בגלל שהשחקנים שלה עשו טעויות בלתי נסלחות. קשה לי להאמין שזה יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully