וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הבהירה רוי רביבו מורחק וייעדר נגד מאלי ופרגוואי

22.7.2024 / 17:39

חשיפת וואלה: למרות ההודעה הראשונית מאופ"א שלפיה המגן רשאי לעמוד לרשות הנבחרת האולימפית על אף שהורחק נגד איסלנד, הפדרציה הבין־לאומית פסקה אחרת. אם לא יוגש ערעור: לא יוכל לשחק עד המפגש עם יפן במחזור סיום שלב הבתים. בן הרוש יחליפו בהרכב?

שליח וואלה ספורט לפריז יניב טוכמן מדווח ממחנה הנבחרת האולימפית/יניב טוכמן

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הגיע אתמול (ראשון) לצרפת ואחת ממשימותיו הראשונות היו להיפגש עם ראשי פיפ"א ולבדוק האם רוי רביבו מורחק משני המשחקים הראשונים באולימפיאדה, כפי שנחשף בוואלה ספורט. לצער זוארץ, אנשי הנבחרת וההתאחדות, הערב הגיעה תשובת פיפ"א והיא לא בישרה טובות לישראל.

המגן השמאלי, שכזכור ספג שני כרטיסים אדומים במדי הנבחרת, האחרון שבהם נגד איסלנד, ועל כן צריך לרצות עונש הרחקה משני משחקים ולא יוכל לעמוד לרשות גיא לוזון במשחקים נגד מאלי (רביעי, 22:00) ופרגוואי (שבת, 22:00). בהתאחדות עודכנו תחילה על ידי אופ"א כי רביבו כן יוכל לקחת חלק במשחקים האולימפיים, אך פיפ"א הבהירה אחרת. לאור המצב החדש והמפתיע, שנוצר בשל הודעה ראשונית מצד אופ"א שלפיה הוא רשאי לשחק, בהתאחדות לכדורגל שוקלים כעת אם לערער על ההחלטה.

שחקן נבחרת ישראל רוי רביבו. Attila KISBENEDEK / AFP, GettyImages
כרטיס אדום שעלה ביוקר. רוי רביבו/GettyImages, Attila KISBENEDEK / AFP

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "על פי התשובה הרשמית של פיפ"א, בעקבות פניית ההתאחדות לכדורגל, הרחקתו של רוי רביבו בתוקף והוא לא יוכל לקחת חלק בשני המשחקים הראשונים בטורניר האולימפי. ההתאחדות בוחנת את האפשרות המשפטית לערער בהקדם על ההחלטה הנוכחית".

אם רביבו אכן ייעדר משני המשחקים הראשונים, מה שצפוי לקרות לאור החלטת פיפ"א, הנטייה של גיא לוזון היא לעלות ב-11 עם נועם בן הרוש, שבמקור הוא מגן ימני, אך כבר שיחק בעבר גם בצד שמאל. אפשרות נוספת היא הזזת שון גולדברג ממרכז הגנה לאגף שמאל ואז צמד הבלמים יהיו אור ישראלוב וסתיו למקין.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי רביבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully