וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במגעים מתקדמים עם חלוץ נבחרת מולדובה

22.7.2024 / 17:19

ויטאלי דמשקאן בן ה-25, שבחצי העונה האחרונה שיחק בליגה השוויצרית, עשוי לחזק את התקפת המלאבסים. גינדו לא ייצא למשחק נגד בראגה

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה בחיפושיה אחר שני זרים נוספים לחלק הקדמי ולוואלה ספורט נודע היום (שני) שהקבוצה נמצאת במגעים מתקדמים עם חלוץ נבחרת מולדובה, ויטאלי דמשקאן.

דמשקאן בן ה-25 שיחק כמושאל בקבוצת לוזאן השוויצרית בחצי העונה האחרונה ומצא את הרשת פעמיים ב-16 הופעות ליגה, בחצי העונה הראשונה של 2023/24 כבש שער בודד ב-13 הופעות ליגה ברומניה.

לפני כן שיחק המולדבי בין השאר בשפסי הרומנית שאליה הוא שב מהשאלה, ואלוויק ההולנדית ובקבוצת וולנטרי מהליגה הרומנית. דמשקאן, מתנשא לגובה של 1.80 מטר ויכול לשחק בתפקיד של חלוץ מרכזי וכנף שמאל. החלוץ רשם 38 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של מולדובה ובמאזנו חמישה שערים, כאשר בלא מעט משחקים הוא שימש כמחליפו של החלוץ יון ניקולאסקו, הזכור מהופעותיו בבית"ר ירושלים.

ויטאלי דמשקאן, חלוץ נבחרת מולדובה. GettyImages
דמשקאן מול לבנדובסקי במשחק נבחרת מולדובה/GettyImages

הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הראשון נגד בראגה הפורטוגלית, שיערך ביום חמישי בפורטוגל, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר ולאחריו תמריא בטיסה לפורטוגל לקראת המשחק.

המלאבסים צפויים לערוך אימון ביום רביעי באצטדיון בו יארח המשחק ושם יסיימו את הכנותיהם. מי שלא יטוס עם הקבוצה הוא החלוץ סאליו גינדו, ששוב לא הצליח לקבל ויזה לנסיעה לפורטוגל, בדיוק כפי שקרה במחנה האימון בבולגריה, גם אותו הוא החמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully