וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב, הפועל באר והפועל חיפה יתחרו ב... טיפוס

כחלק מהמעבר לספורט אולימפי ובמטרה לעודד תחרותיות והישגיות בענף, רשת מתחמי הטיפוס פרפורמנס רוק הקימה מועדוני טיפוס קבוצתיים; אלכס חזנוב, שותף בפרפורמנס רוק והפועל ת"א: "מתחילים את המסע לאולימפיאדה הבאה"

בתמונה: יוני כץ אלוף ישראל הנוכחי. פרפורמנס רוק,
בתמונה: יוני כץ אלוף ישראל הנוכחי/פרפורמנס רוק

פרפורמנס רוק, רשת מתחמי הטיפוס המובילה והגדולה בישראל מובילה למהפכה בענף הטיפוס- מענף יחדני בלבד לשילוב עם תחרות קבוצתית בין מועדונים. הטיפוס הפך לאחרונה לענף אולימפי, והמהלך המשותף של פרפורמנס רוק, מטפסות ומטפסים בכירים ומרכז הפועל, צפוי להגביר את ההישגיות והעניין סביב הענף, במטרה שבאולימפיאדה הבאה יהיה אלוף ואלופה ישראליים גם על קיר הטיפוס.

מתחמי הטיפוס Performance Rock בתל אביב, באר שבע, חיפה ומודיעין מהווים בית למאות ספורטאים מכל שכבות הגילאים המתאמנים בשיטות שפותחו על ידי צוות מאמנים ומדריכים העוטף אותם. בכדי להגביר את התחרותיות בין הספורטאים והמתחמים השונים בארץ, ובכך גם להעלות את רף המקצוענות, הוקמו 4 נבחרות טיפוס הישגיות- הפועל מטפסי תל אביב, הפועל מטפסי באר שבע, הפועל מטפסי חיפה והפועל מטפסי מודיעין. המהלך צפוי גם לסייע באטרקטיביות ובמשיכת תמיכות וחסויות לענף, להגדיל את מספר הילדים ובני הנוער המטפסים, להגביר את העניין ולאפשר הזדהות וחיבור מקהל חובבי הספורט הרחב.

"עד לא ממזמן, טיפוס נחשב כפעילות פנאי אתגרית", הסביר גיא אהרוני, מנכ"ל פרפורמנס רוק. "עכשיו שהוא כבר ספורט אולימפי, חייבים לבצע את ההתאמות הנדרשות בכדי להפוך את הענף לכמה שיותר מקצועני, תחרותי ונגיש. כרשת מתחמי הטיפוס המובילה והוותיקה בארץ, אנחנו שואפים להגביר את המצוינות וההישגים של הספורטאים שלנו ונמשיך להעניק להם את התנאים הדרושים לכך. מדובר במהלך מהפכני שצפוי לשדרג את כל הענף והמתחמים בישראל ויאפשר לקהל הרחב להיחשף אליו ולהזדהות עם המועדונים."

במתחמי הטיפוס "פרפורמנס רוק" פועלים כבר היום 1,000 ילדים וילדות בארבעה סניפים ברחבי הארץ, כאשר אחת ממטרות המהלך היא להגדיל משמעותית את המספר בעונת התחרויות הבאה בה כולם יקבלו מדים וציוד ממותג וישתתפו בתחרויות תחת שם הקבוצה המקומית. "אנחנו עושים שינוי, מפעילות פנאי לחוג ספורט עם אופק התפתחות כספורטאי הישגי," אומר אלכס חזנוב, מהשותפים בפרפורמנס רוק, אלוף ישראל לשעבר וממובילי המהלך שידריך בהפועל מטפסי תל אביב. "ננחיל תרבות ספורט ונייצר חיבור עם המועדון, המאמנים ובין הספורטאים. הנינג'ה הייתה דרך מצוינת לחשוף אנשים לענף, עכשיו צריך לנצל את ההזדמנות ולקחת את הענף עוד כמה צעדים קדימה. ישראל יכולה וצריכה להפוך למעצמת טיפוס, אין סיבה שבעוד ארבע שנים לא תהיה לנו מדליה אולימפית. את המסע הזה אנחנו מתחילים היום."

בין ארבע הקבוצות שהוקמו, הפועל מטפסי תל אביב מסתמנת כאימפריה מקומית כאשר בין היתר יטפס במדים האדומים יוני כץ אלוף ישראל לנוער ובוגרים ועלמה ספיר הלוי סגנית אלופת ישראל לבוגרות בת ה-16. את קבוצת המטפסים והמטפסות האדומה יאמן אסף חילי מהדמויות המקצועיות הבכירות בענף שגם מוביל את המעבר ושילוב תחרויות קבוצתיות. מלבד זאת, בעונת התחרויות שהסתיימה לא מכבר הגיעו מטפסי ומטפסות הפועל תל אביב ל- 3 תארים באליפות בוגרים, 6 תארים באליפויות הנוער ומקום 3 באירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיפוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully