וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סטיאווה: "העולה תיקבע בגומלין, לא יוכרע דבר בבוקרשט"

חרלמבוס במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות: "קבוצה שמשחקת בסגנון דומה לשלנו. זהבי שחקן מעולה"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך הערב (שני) את האימון המסכם בבוקרשט לקראת המפגש עם סטיאווה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מחר בערב (שלישי, 20:30, ספורט1), אבל יריבתה כבר סיימה את ההכנות. מאמנה, איליאס חרלמבוס הקפריסאי, אף התייצב למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק הראשון מבין שניים - השבוע הבא ייערך בהונגריה בשל המצב הביטחוני בישראל, כידוע.

"זו רק המחצית הראשונה מחר", אמר חרלמבוס, "ההכרעה תהיה בגומלין, במשחק שמכבי תארח. זו דעתי. אנחנו נארח מחר קבוצה טובה מאוד, שמשחקת בסגנון מאוד דומה לשלנו. ניתחתי את מכבי, זו קבוצה שאוהבת להחזיק בכדור, להניע אותו וללחוץ גבוה. יהיה עלינו להיות אגרסיביים ולהגיע בגישה טובה, כי הפרטים הקטנים הם שיעשו את ההבדל. אני חוזר ואומר: מחר שום דבר לא יוכרע".

ערן זהבי, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"ראיתי את מכבי, יש לה עוד שחקנים מצוינים"/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד אמר מאמנה של סטיאווה בוקרשט: "אין קבוצה שבשלב הזה של העונה מגיעה ב-100 אחוז, אבל אנחנו מתקדמים מיום ליום. אנחנו יודעים שעלינו להשתפר", אמר אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה הרומנית, "ניתן את הכל מחר ובתקווה נעלה - אתם מכירים קבוצה שהיא בלתי מנוצחת? אין דבר כזה, ולכן אני חושב שחשוב שנהיה חדים וטובים מחר. מצאנו נקודות תורפה אצל מכבי וננסה לנצל אותן. אנחנו מאוד רוצים להעפיל שלב".

על כוכבי מכבי תל אביב אמר: "ערן זהבי שחקן מעולה, ששיחק במועדונים גדולים, אבל ראיתי את מכבי ויש לה עוד הרבה שחקנים מצוינים. אסור לנו להתמקד בשחקן אחד בלבד, כדורגל זה משחק קבוצתי".

בתקשורת הרומנית דווח שסטיאווה מכרה עד כה כ-17,000 כרטיסים והצפי הוא לסביב 20,000 אוהדים רומנים שינסו לדחוף את הקבוצה.

הרכב משוער: סטפן טרנובאנו, ולנטין קרטו, דויד קיקי, דניס הארו, סיאבונגה אנגזאנה, אלכסנדרו באלו, מאלום אג'ומה, דריוס אולארו, אדריאן סוט, דניאל פופה, לואיז פליפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully