וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדמון הבא? הפועל חדרה רכשה ממכבי פתח תקוה חלוץ מבטיח

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 20:26

יהלי שבו, בנו של שחקן העבר חיים שבו, כבש בעונה שעברה 10 שערים בקבוצת הנוער של פתח תקוה. חדרה שילמה כ-150 אלף שקל. במשחק האחרון במחנה האימונים: ניצחון 1:2 על גורניק לצ'נה

אימון הפתיחה של הפועל חדרה/שלומי גבאי

הפועל חדרה הודיעה היום (שני) על רכישתו של החלוץ יהלי שבו ממכבי פתח תקוה. בנו של שחקן העבר חיים שבו, בן 19, כבש בעונה שעברה 10 שערים ובישל 8 נוספים, וסייע לקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה לזכות באליפות.

שבו חתם לשלוש שנים לאחר שחדרה שילמה כ-150 אלף שקל למכבי פתח תקוה, סכום נמוך באופן יחסי לסכומים שבפתח תקוה דורשים עבור הכוכבים הצעירים שלהם. הוא יצטרף לקבוצה הבוגרת ביום רביעי לאחר חזרתה ממחנה האימונים בפולין.

לאחר החתימה אמר שבו: "אני נרגש לפתוח פרק חדש בהפועל חדרה, שהוכיחה כי היא בית חם לכישרונות צעירים. אני משוכנע שזה המקום בשבילי, חדרה היא קבוצה שידועה כמו משפחה ואני מקווה מאוד להתחבר במהירות ולהצליח להביא את היכולות שלי לידי ביטוי גם בקבוצת בוגרים בליגת העל. סגרתי פרק מהנה ומוצלח במכבי פ"ת ואני רוצה לומר להם תודה רבה, אני מודה לכל האנשים והצוות של הפועל חדרה על האמון בי מפה חובת ההוכחה עליי. בשם השם נעשה ונצליח".

הראל שלום הפועל חדרה. האתר הרשמי של הפועל חדרה, אתר רשמי
שער במשחק האחרון במחנה האימונים. הראל שלום/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חדרה

הערב גם ערכה הפועל חדרה את משחק ההכנה האחרון שלה במחנה האימונים בפולין ובו היא גברה 1:2 גורניק לצ'נה הפולנית משערים של איברהים סנגרה והראל שלום. הקבוצה תשוב מחר ממחנה האימונים בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully