וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון בתמונת ההרכב לסטיאווה. נחמיאס ימשיך כמגן?

על אף הרחשים סביבו, האנגולי מועמד להחליף את הנרי אדו ב-11 של מכבי תל אביב ברומניה (שלישי, 20:30, ספורט1). לאזטיץ' עשוי להמשיך עם חוליית ההגנה שפתחה באלוף האלופים, אסנטה שוב על הספסל? אורי עזו יושאל לרמה"ש

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שני) בטיסה ישירה לרומניה לקראת המשחק הראשון מול סטיאווה בוקרשט (שלישי, 20:30, ספורט1) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. המשחק שיערך בבוקרשט הוא הראשון מבין שניים, כאשר הגומלין יערך בשבוע הבא בבודפשט, שם יארחו הצהובים את משחקי הבית שלהם באירופה לפחות בתקופה הקרובה.

על פי התרגולים האחרונים מסתמן שהמאמן ז'ארקו לאזטיץ' ישמור על הרכב כמעט זהה ביחס ל-11 שפתחו במשחק אלוף האלופים, כולל עידן נחמיאס בעמדת המגן הימני.

מי שנמצא בתמונת ההרכב הוא מילסון שערך גם אתמול אימון מלא עם הקבוצה ובהחלט נלקח ל-11, ועשוי לתפוס את מקומו של הנרי אדו שפתח בכנף מול מכבי פתח תקוה.

שחקן מכבי תל אביב מילסון. אריאל שלום
ישים את המחלוקות בצד? מילסון/אריאל שלום
טייריס אסנטה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב לפני ההמראה לרומניה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הערב תתקיים מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ולאחריה תערוך הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון בו יערך המשחק.

מי שלא הצטרף לנסיעה הוא יונתן כהן, שקיבל הודעה מראשי המועדון כי הוא לא בתוכניות ועליו להתאמן בשעות נפרדות מהקבוצה. כהן, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, ימשיך להגיע לאימונים אישיים בקרית שלום גם בזמן שהקבוצה תשהה ברומניה. בשלב זה נציגיו מחפשים עבורו קבוצה חדשה.

קשר קבוצת הנוער אורי עזו יושאל מחר להפועל רמת השרון מהליגה הלאומית במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים. עזו, אחד מכוכבי קבוצת הנוער הצהובה, שחתום לחמש שנים הבאות במועדון, יושאל לשנה לקבוצה מהלאומית ולמעשה יחל בה את קריירת הבוגרים שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully