וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשחק נגד סט. פטריק האירית או ואדוץ מליכטנשטיין

הירוקים עדיין צריכים לעבור את סבאח האזרית במוקדמות הקונפרנס ליג, אבל התבשרו מי תהיה היריבה האפשרית בסיבוב הבא

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל באר שבע במפגש האירופיות/ספורט1

מכבי חיפה התבשרה היום (שני) נגד היא מי היא תשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה הקונפרנס ליג, אם תעבור את סבאח האזרית: המנצחת בין סט. פטריק (אירלנד) לוואדוץ (ליכטנשטיין). הירוקים ישחקו נגד סבאח ב-25 ביולי וה-1 באוגוסט בסיבוב השני והם מקווים לעבור אותם ולהמשיך בדרכם לשלב הבתים.

בעונה שעברה מכבי חיפה שיחקה בשלושת המפעלים של אופ"א, אבל העונה התחילה בקונפרנס ליג אחרי שהסתפקה בסגנות בליגת העל הישראלית. ברק בכר ושחקניו מקווים מאוד להתגבר על החיסרון בביתיות ולרשום עוד מסע אירופי יפה. בעונה שעברה מכבי חיפה הגיעה עד שמינית הגמר של הקונפרנס ליג.

המשחקים של הסיבוב השלישי יתקיימו ב-8 וה-15 באוגוסט והשלב הבא יהיה הפלייאוף שממנו מעפילים לשלב הבתים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
פייבוריטים גם בשלב הבא. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

סט. פטריק סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה האירית ועת מדורגת במקום השביעי בלבד אחרי 25 מחזורים. האיש המרכזי אצלה הוא המאמן סטיבן קני, שעמד על הקווים של נבחרת אירלנד בשנים 2020-2023. הסגל מבוסס כמעט כולו על שחקנים מהאי הבריטי, מעט אנגלים והרבה אירים - וגם המגן השבדי אקסל סיוברג. הכותרות במפגש אפשרי כזה בוודאי יהיו סביב המלחמה בעזה וישראל, שבאירלנד אוהבים לעסוק בה.

ואדוץ אמנם משחקת בליגה השנייה בשוויץ, אבל משתתפת באופן קבוע במפעלים של אופ"א בזכות הגביע של ליכטנשטיין, בו זכתה בעונה שעברה בפעם ה-50. בעונת 2011/12 הודחה על ידי הפועל תל אביב ממוקדמות הליגה האירופית אחרי הפסד 5:2 בסיכום שני המשחקים. השם המסקרן ביותר הוא פבריציו קאבן, חלוץ בן 21 עם שתי הופעות בנבחרת הצעירה של שוויץ ו-14 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully