וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים הצרפתי: "מבטיח לספורטאים הישראלים - אתם מוגנים"

ז'רלד דרמנין מאשים את חבר הפרלמנט שטען כי "משלחת ישראל לא רצויה בפריז" באנטישמיות, ושולח מסר לספורטאים על רקע האיומים: "לא נאפשר להפוך אתכם למטרות"

הנבחרת האולימפית ממריאה למשחקים האולימפיים בפריז 2024/רענן ברנובסקי

חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה מגיעים לפריז בזה אחר זה, ובצרפת כבר מתחוללת סביבם סערה. על רקע האיומים ששוגרו למיילים ולטלפונים של כמה ספורטאים ואנשי צוות ישראלים, ואחרי ההתבטאויות של חבר הפרלמנט הקיצוני תומא פורט שטען ש"הישראלים לא רצויים כאן", מבטיח שר הפנים הצרפתי ז'רלד דרמנין: "הספורטאים הישראלים יהיו בטוחים ומוגנים בפריז".

דרמנין הנחה בימים האחרונים לתגבר עוד יותר האבטחה סביב המשלחת הישראלית, והבהיר אמש בריאיון לטלוויזיה הצרפתית שהוא לוקח את בנושא ברצינות רבה.

"הצעתי לנשיא שהמשלחת הישראלית תהיה מאובטחת על ידי משטרת צרפת 24 שעות ביממה", אומר דרמנין. "קיבלנו את ההחלטה הזו משום שאנחנו יודעים שהספורטאים הישראלים הם מטרה להתקפות, במיוחד מאז הטבח במינכן".

הנבחרת האולימפית ממריאה למשחקים האולימפיים בפריז 2024. רענן ברנובסקי
"מקבלים אתכם בזרועות פתוחות". הנבחרת האולימפית ממריאה לפריז/רענן ברנובסקי

דרמנין לא היסס לבקר את תומא פרט, חבר הפרלמנט שיצא נגד הספורטאים הישראלים וטען כי הם נטל מבחינת מארגני האולימפיאדה. "תומא פורט שם מטרה על גבם של הספורטאים הישראלים. עובדה שהוא לא אמר מילה על המשלחת של צפון קוריאה או של איראן. הוא תקף את הספורטאים הישראלים ביודעין, רק משום שהם יהודים. מכאן אני מרגיש חובה להביא זעזוע עמוק מדבריו. אני רוצה להבטיח לכל הספורטאים הישראלים - אנחנו נעניק לכם הגנה מלאה, ונקבל את פניכם בברכה".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully