וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזראווי מתקרב לפרמיירליג, אוסימן מתרחק מפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 21:21

המגן מבוקש במנצ'סטר יונייטד ובווסטהאם, באיירן מינכן שוקלת בחיוב את מכירתו. הצרפתים מסרבים לשלם את סעיף השחרור של חלוץ נאפולי או לכלול את לי קאנג-אין בעסקה. וגם: ליברפול בעקבות קובו, סיטי רוצה את אזה והאם חאמס רודריגס חוזר לאירופה?

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

העברות

* אמאדו אונאנה, קשר נבחרת בלגיה, הוצג באסטון וילה ששילמה עבורו 50 מיליון ליש"ט לאברטון והוא חתם לחמש שנים. וילה, שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, כבר צירפה הקיץ את אנסו ברנצ'אה מיובנטוס ואת רוס בארקלי מלוטון.

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של קיילב וויילי, מגן שמאלי שהגיע מאטלנטה יונייטד עבור 8.5 מיליון ליש"ט. האמריקאי בן ה-19 חתם עד 2030 עם אופציה לעונה נוספת. ככל הנראה הוא יושאל לשטרסבורג בעונה הקרובה.

שמועות

* המו"מ בין פריז סן ז'רמן לנאפולי תקוע והחלוץ ויקטור אוסימן מתרחק מעיר האורות. לפי הדיווחים, אלופת צרפת לא מוכנה לשלם את סעיף השחרור של אוסימן או לכלול בעסקה את לי קאנג-אין, כך שהפערים בין הצדדים גדולים מדי. נאפולי סיכמה עם רומלו לוקאקו למקרה שהוא יימכר, אך נראה שהכוכב לא יעזוב גם הקיץ.

* העיתונאי פלוריאן פלטנברג מ"סקיי גרמניה" מדווח שנוסייר מזראווי בדרך לפרמיירליג. באיירן מינכן שוקלת בחיוב למכור את מגן נבחרת מרוקו, שזכור כמי שהתעמת עם דניאל פרץ אחרי ה-7.10. ווסטהאם כבר פועלת לצירופו וכך גם מנצ'סטר יונייטד, שעשויה לצרפו על חשבון ארון וואן-ביסאקה. המחיר המשוער יהיה כ-20 מיליון יורו. אגב, אם מזראווי יצטרף ליונייטד, ייתכן שוואן-ביסאקה יעבור לווסטהאם.

* ליברפול מתכוונת לשלם 60 מיליון יורו עבור טקפוסה קובו היפני, קשר ריאל סוסיאדד, כך לפי דיווחים ביפן. מדובר למעשה בהפעלת סעיף השחרור של השחקן בן ה-23, אקס ריאל מדריד.

* רפאל וראן יחתום בקומו. העולה החדשה לליגה האיטלקית, ששבה לסרייה A אחרי 21 שנה, הגיעה לסיכום עם הבלם הצרפתי ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד עם סיום חוזהו. לפי פבריציו רומאנו, וראן יחתום עד 2026 עם אופציה לעונה נוספת וישחק כמובן תחת המאמן ססק פברגאס.

* מוסא דיאבי עוזב את אסטון וילה אחרי עונה אחת בלבד. שחקן הכנף בן ה-25, שנרכש מבאייר לברקוזן בקיץ 2023 תמורת 55 מיליון יורו, יימכר ב-60 מיליון יורו לאל איתיחאד הסעודית. הוא יחתום לחמש שנים. לטענת "הגרדיאן", אסטון וילה סימנה כמחליף אפשרי את ז'ואאו פליקס שצפוי לעזוב את אתלטיקו מדריד.

* אל איתיחאד צפויה לחדש את שיחותיה עם מנצ'סטר סיטי בנוגע לאדרסון. השוער הברזילאי לא מתנגד לעבור לסעודיה, אלופת אנגליה תסכים למכור בתמורה ל-50 מיליון יורו על פי הפרסומים.

* מחשבות על היום שאחרי קווין דה בראונה? מנצ'סטר סיטי הוזכרה תחילה כמי שבכוונתה להפעיל את סעיף השחרור של דני אולמו, דבר שלא קרה. כעת נטען שאלופת אנגליה עשויה להשקיע את כספה בארבצ'י אזה, קשר קריסטל פאלאס שאמור לעלות כ-70 מיליון ליש"ט.

* דיווח מעניין מדרום אמריקה: חאמס רודריגס, שכיכב עם קולומביה בקופה אמריקה, התיר את חוזהו בסאו פאולו הברזילאית שבמדיה בקושי שיחק והמטרה הבאה שלו היא לחזור לכדורגל האירופי.

* אייבן טוני יישאר בברנטפורד? הדבורים לא קיבלו עדיין הצעות משמעותיות עבורו והמאמן תומאס פרנק הצהיר ב"סקיי": "אשמח שהוא יישאר. אם יש קבוצה שרוצה אותו, שתדע שהוא עולה הרבה".

* איסמעילה סאר ישוב לפרמיירליג? שחקן הכנף הסנגלי ששיחק בווטפורד עד שעזב למארסיי ב-2023, על פי "הסאן" מבוקש בקריסטל פאלאס.

חלוץ נבחרת אנגליה אייבן טוני. Richard Pelham, GettyImages
"עולה הרבה". אייבן טוני יישאר אצל בברנטפורד?/GettyImages, Richard Pelham

* מנצ'סטר יונייטד הציעה 35 מיליון יורו עבור מתייס דה ליכט, אך באיירן מינכן סירבה ודורשת 15 מיליון יורו נוספים. שני הצדדים מאמינים שבסופו של דבר יושג סיכום, כך לפי "סקיי גרמניה".

* בורוסיה דורטמונד רוצה את יאן קוטו, שחזר מהשאלה בג'ירונה למנצ'סטר סיטי. דורטמונד מתכוונת להציע כ-20 מיליון יורו עבור המגן הברזילאי, האנגלים רוצים כ-30 מיליון יורו תמורתו.

* אתלטיקו מדריד הוזכרה כמי שמנהלת מו"מ עם ארטיום דובביק הואקראיני שכיכב בג'ירונה, אך גם נילקאס פולקרוג הגרמני מבורוסיה דורטמונד עשוי להצטרף על פי הדיווחים בספרד.

* באריש יילמאז, חלוץ נבחרת טורקיה וגלאטסראיי, בדרך לליגה בכירה. עד כה גלאטסראיי סירבה לשחררו, אך ההצעות מגרמניה, איטליה ואנגליה מצטברות על פי הדיווחים והקבוצה תסכים לדון אם תהיה מי שתשלם עבורו לפחות 30 מיליון יורו.

* פייר אמיל הויביירג, קשר טוטנהאם, עבר בדיקות רפואיות במארסיי לקראת מעברו תמורת 13 מיליון יורו.

* צ'ה אדאמס, חלוץ נבחרת סקוטלנד שסיים את חוזהו בסאות'המפטון והפך לשחקן חופשי, יעזוב את הממלכה לראשונה ויחתום בטורינו, כך על פי ג'אנלוקה די מארציו.

* יוסף אן-נסירי על סף מעבר לפנרבחצ'ה, קבוצתו החדשה של ז'וזה מוריניו. חלוץ סביליה ונבחרת מרוקו, שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, יעבור תמורת כ-25 מיליון יורו וכעת נשאר לטורקים רק להגיע לסיכום סופי על תנאיו, לאחר מכן יגיע לאיסטנבול לבדיקות רפואיות וחתימה.

* אטאלנטה הציעה כ-18 מיליון יורו עבור מאט אוריילי, קשר סלטיק שדורשת סכום גבוה יותר, אבל הביעה נכונות להיכנס למו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully