וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מורגן: הפועל ירושלים תנסה להשלים את החתמת ג'ארד הארפר

21.7.2024 / 23:58

מחזיקת גביע המדינה רחוקה מהלך אחד מסגירת הסגל לעונה הקרובה. אקס ולנסיה (26, 1.78) הוא המועמד המועדף, שני שחקנים נוספים נמצאים על הרדאר כגיבוי

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי ההודעה על צירופו של ג'רמי מורגן, זקוקה הפועל ירושלים לעוד חתיכה אחת כדי לסגור את פאזל השחקנים לעונה הקרובה. האדומים מקווים להשלים כעת את החתמתו של ג'ארד הארפר.

הארפר (26, 1.78) שיחק בשנתיים האחרונות בוולנסיה, והעמיד ממוצעים של 9.6 נקודות ו-2.8 אסיסטים ביורוליג. בעונה החולפת רשם 7.1 נקודות ו-1.4 אסיסטים במעט פחות מ-14 דקות בליגה הספרדית.

למחזיקת גביע המדינה יש שני שחקנים נוספים שנמצאים על הרדאר, למקרה שהמשא ומתן עם הארפר לא יסתיים באופן חיובי. במקביל, היא ניהלה מגעים עם מאט מורגן, שעזב את לונדון ליונס המתפרקת, אבל הוא עלה לבסוף כיתה וחתם בווירטוס בולוניה מהיורוליג.

ג'ארד הארפר, שחקן ולנסיה. Vicente Vidal Fernandez ATPImages, GettyImages
בירושלים מקווים להכריז על צירופו בקרוב. ג'ארד הארפר במדי ולנסיה/GettyImages, Vicente Vidal Fernandez ATPImages

הארפר או הזר האחר שיחתום יצטרף במצבת הגארדים לספידי סמית', קאדין קרינגטון ונועם דוברת. בעמדת הסמול פורוורד ישחקו מורגן, יובל זוסמן ואור קורנליוס. בעקבות עיבוי הקו האחורי, כריס ג'ונסון יתופקד בעיקר כפאוור פורוורד, ולצידו יאיישו את עמדות בפנים גם נמרוד לוי, גבי צ'אצ'אשוילי, ג'סטין סמית' ואוסטין וויילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully