וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי מורגן חתם לעונה אחת בהפועל ירושלים

21.7.2024 / 19:26

הפורוורד שהגיע לגמר היורוקאפ עם בורק וזכה בליגת האלופות עם בון, מצטרף לאדומים שהחליטו על שינוי בעמדה מספר 3: "יש לו איכויות שכל קבוצה הייתה רוצה והוא היה במעמדים שאנחנו מכוונים אליהם", אמר יונתן אלון

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

הפועל ירושלים הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הפורוורד ג'רמי מורגן (29, 1.96) לעונה הקרובה. מורגן מגיע אחרי עונה בבורק הצרפתית, עמה הגיע עד גמר היורוקאפ, ולפני שנתיים זכה עם טלקום בון בליגת האלופות של פיב"א.

"מורגן נחשב לסווינגמן ורסטילי מאוד ולשחקן הגנה משובח", נכתב בהודעת האדומים מהבירה, שלמעשה שינו קונספציה באשר לעמדה מספר 3. במקום יוצר ומוציא לפועל כמו ליוואי רנדולף שעזב למכבי תל אביב, החליטה מחזיקת הגביע ללכת על שחקן שיהיה ה"דבק" ויכול לתפקד ביותר מעמדה אחת. בירושלים מצפים לקבל ווינר שיחבר בין חלקי הפאזל, על סמך מה שראו ממורגן בשתי העונות האחרונות.

בבון, שבמדיה מורגן לא הופיע בפיינל פור 2023 שהוכרע בגמר מול אותה הפועל ירושלים, מאחר שהיה פצוע, הפורוורד תרם 13.8 נקודות, 38% לשלוש, 4 ריבאונדים ויותר מחטיפה בממוצע למשחק. בעונה החולפת בבורג רשם ביורוקאפ 10 נקודות, 42% ל-3 ו-1.8 חטיפות למשחק.

ג'רמי מורגן במדי טלקום בון. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
מגיע לחבר את חלקי הפאזל. מורגן במדי טלקום בון/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

מורגן אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מרגש להצטרף להפועל. אני כבר מצפה לפתוח את העונה עם המועדון המדהים הזה ולתרום מהניסיון ומהמנטליות הווינרית שלי. עבורי באופן אישי, אחרי שזכיתי בליגת האלופות והגעתי לגמר היורוקאפ, אני נחוש שנעשה צעד אחד קדימה. אני כמובן זוכר את האווירה המדהימה שהאוהדים סיפקו במלאגה ואני כבר מחכה להרגיש את אותן אנרגיות. יאללה הפועל!".

מאמן הקבוצה יונתן אלון הוסיף: "לג'רמי יש איכויות שכל קבוצה רוצה לקבל. הוא שומר יוצא מן הכלל, קלע בחסד, יכול לשחק ביעילות בכמה עמדות ובעיקר מוצא את הדרך לתרום ולהפוך את הקבוצתיות לכלי נשק קטלני. הוא היה במעמדים שאליהם אנחנו מכוונים ואני בטוח שביחד נוכל לעשות את הצעד הנוסף קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully