וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצדעות במועל יד ונהמות: הסרטון שמסעיר את הכדורגל הבלגי

אוניון סן ז'ילואז וענאן חלאילי זכו בסופר קאפ, מספר מאוהדי המפסידה קלאב ברוז' תועדו מבצעים מחוות נאציות ומשמיעים קריאות גזעניות

תקציר הסופר קאפ הבלגי: קלאב ברוז' - אוניון סן ז'ילואז 2:1/ספורט1

ענאן חלאילי ערך את הופעת הבכורה שלו בבלגיה בשבת בערב כאשר נכנס בתוספת הזמן כדי להיות חלק מזכייתה של אוניון סן ז'ילואז בסופר-קאפ הבלגי, הוא עלה כאשר מחזיקת הגביע כבר הובילה 1:2 על קלאב ברוז' והתוצאה לא השתנתה עד הסיום, אבל מאז שנשמעה השריקה לתום המשחק, בבלגיה מדברים על דבר אחד - על ההתנהגות המבחילה של אוהדי האלופה, שלא הצליחו להתמודד עם ההקנטות מהקהל המנצח בעקבות ההפסד.

ברשתות החברתיות פורסמו תיעודים של אוהדי קלאב ברוז' נוהמים ומצדיעים במועל יד לעבר אוהדי סן ז'ילואז, שחגגו את הניצחון גם על ידי הקנטות לעבר קהל היריבה. ההקנטה, יש לציין, הסתכמה בשירי עידוד לסרקל ברוז', היריבה העירונית של קלאב ברוז'. שאוהדיה נמצאים בקשרים טובים עם אוהדי סן ז'ילואז'.

ענאן חלאילי ושחקני אוניון סן ז'ילואז חוגגים זכייה בסופר קאפ בבלגיה. GettyImages
ענאן חלאילי ושחקני אוניון סן ז'ילואז חוגגים זכייה בסופר קאפ/GettyImages

האירוע נמשך כשתי דקות לפי הדיווחים ומדובר רק בקומץ אוהדים שהתנהג כך. בכל אופן, הסרטון הפך בבלגיה ובעולם הכדורגל ויראלי במהרה ומיד נשמעו קולות על כך שיש חובה לפעול בדחיפות למיגור בעיית האלימות והגזענות במגרשים בכדורגל הבלגי.

רק בסוף השבוע הודיעה ההתאחדות הבלגית על כך שאין ביכולתה לארח את נבחרת ישראל בליגת האומות במדינה, בעקבות סירובן של מספר ערים לארח את המפגש מחשש לשלום הציבור ולביטחון השחקנים, הצוותים והאוהדים, ועל כן המשחק ייערך בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully