וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אייאקס בין האפשרויות: חיפה, ב"ש ופ"ת בהגרלת הסיבוב ה-3

הקבוצות של בכר וקוז'וך יקוו להגרלת נוחות בקונפרנס, בהנחה שיעברו את סבאח וצ'רנו מורה, מחזיקת הגביע תוגרל באירופית, אבל תנשור למפעל השלישי אם תפסיד לבראגה. כל הפרטים

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

מכבי תל אביב תוגרל במוקדמות ליגת האלופות מחר (שני) ב-13:00, אבל לאחר מכן ייערכו גם הגרלות סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (14:00) והקונפרנס ליג (15:00). להגרלות אלה יצטרפו שלוש הנציגות הנוספות של ישראל במפעלים האירופיים - מכבי פתח תקוה, מכבי חיפה והפועל באר שבע.

מחר בבוקר אופ"א תערוך את הצמצום שרק בסיומו תתברר רשימת היריבות הסופית של כל קבוצה, אבל כבר עתה ידוע מי תוגרל כמדורגת ומי לא. לכן, מכבי חיפה והפועל באר שבע - שכמובן צריכות לעבור את סבאח האזרית וצ'רנו מורה הבולגרית בהתאמה - יקוו לקבל הגרלה יחסית נוחה.

בין האפשרויות - עוד לפני הצמצום כאמור, חלקן יעפילו דרך הקונפרנס ליג וחלקן יינשרו מהליגה האירופית - נמצאות המנצחת בין אוסטריה וינה לאילבס, ברונדבי או לאפי, המפסידה בין ראפיד וינה לוויסלה קראקוב, המפסידה בין אייאקס לוויבודינה ועוד. מחר בבוקר יתקיים הצמצום והרשימה תתבהר סופית.

שחקני מכבי פתח תקוה מניפים את גביע המדינה 2024. אריאל שלום
מחזיקת הגביע צריכה לחשוש מהגרלה קשה נוספת/אריאל שלום

באשר למחזיקת הגביע מכבי פתח תקוה, היא הוגרלה בליגה האירופית מול בראגה הפורטוגלית ואם תצליח להדהים אותה, תוגרל כמדורגת בסיבוב המוקדמות השלישי ושם היא תוכל לפגוש את אחת מבין סרבט ז'נבה השוויצרית, המנצחת בין טרבזונספור הטורקית לרוז'מברוק הסלובקית, סרקל ברוז' הבלגית או קילמרנוק הסקוטית, רייקה הקרואטית או קורבינול הרומנית, פנאתינייקוס היוונית או בוטב פלובדיב הבולגרית, קריבאס האוקראינית או המפסידה במפגש האלופות בין פנרבחצ'ה הטורקית ללוגאנו השוויצרית. אם דן רומן ושחקניו לא יצליחו להפתיע, הם יירדו לקונפרנס ליג.

אם מכבי פתח תקוה אכן תרד לקונפרנס ליג, היא תצטרף למכבי חיפה והפועל באר שבע בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי - רק שבניגוד אליהן, היא לא תהיה מדורגת. מכבי פתח תקוה, להבדיל, צריכה לחשוש כי בין יריבותיה האפשריות אם תנשור יהיו קבוצות כמו קופנהאגן, גנט, בשאקשהיר, א.א.ק אתונה ומועדוני פאר נוספים שצפויים לעבור את סיבוב המוקדמות השני בהצלחה. כאמור, הצמצום יתבצע מחר בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully