וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני סטיאווה בוקרשט: מכבי ת"א בהגרלת סיבוב המוקדמות ה-3

לאזטיץ' ושחקניו ייצאו מחר לרומניה לקראת המפגש הראשון, ב-13:00 הם יגלו מי עשויה להיות היריבה הבאה. ואת מי הצהובים יכולים לקבל בליגה האירופית אם יודחו?

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב תחל את דרכה בליגת האלופות ביום שלישי בערב ברומניה מול האלופה המקומית סטיאווה בוקרשט בסיבוב המוקדמות השני, אבל עוד קודם לכן, כבר מחר (שני, 13:00) היא תוגרל בסיבוב המוקדמות השלישי.

מכיוון שההגרלה נערכת עוד לפני שני המפגשים עם אלופת רומניה, מכבי תל אביב תוגרל כמדורגת - וכמוה גם סטיאווה בוקרשט, ש"תיקח" את הדירוג של הצהובים אם תעלה על חשבונם. המשמעות היא שמכבי תל אביב לא תוכל להגריל את פאוק סלוניקי (שצפויה לעבור את באניה לוקה), פרנצווארוש (שצפויה להדיח את דה ניו סיינטס), קרבאח (שאמורה לעבור את לינקולן רד אימפס) או את סלובן ברטיסלבה (שתשחק מול צליה) ובודו גלימט (תפגוש את RFS הלטבית).

מכבי תל אביב תמונת הנפת אלוף האלופים. דני מרון
מי מחכה להן בחודש אוגוסט? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

אז את מי תוכל מכבי תל אביב לקבל אם תעלה לסיבוב המוקדמות ה-3?

  • המנצחת בין לודוגורץ (בולגריה) לדינמו מינסק (בלארוס)
  • המנצחת בין מיטיולן (דנמרק) לסנטה קולומה (אנדורה)
  • המנצחת בין ספראה פראג (צ'כיה) לשמרוק רוברס (אירלנד)
  • המנצחת בין מאלמו (שבדיה) לקלאסקוויק (איי פארו)
  • המנצחת בין אפואל ניקוסיה (קפריסין) לפטרוקוב (מולדובה)
  • המנצחת בין יגילוניה ביאליסטוק (פולין) לפאנבזיס (ליטא)

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. יותם רונן, מערכת וואלה
הגרלה נוספת עוד לפני סטיאווה. לאזטיץ'/מערכת וואלה, יותם רונן

שעה קלה לאחר מכן, ב-15:00, תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית - שגם בה מכבי תל אביב תוגרל למקרה שתודח, במסלול לאלופות כמובן. בהגרלה זו הקבוצות יוגרלו לפי הניקוד של הקבוצה הלא מדורגת - במקרה של מכבי תל אביב עם הניקוד של סטיאווה - אבל מכיוון שאלופת ישראל הוגרלה מול אחת האלופות היותר חזקות מבין הלא מדורגות והניקוד שלה בהתאם, החבורה של ז'ארקו לאזטיץ' תהיה מדורגת אם תודח לליגה האירופית.

היריבות האפשריות יגיעו מחמשת המפגשים בהן משחקות פטרוקוב, באניה לוקה, צליה, דינמו מינסק, פאנבזיס וסנטה קולומה - מול הקבוצה המפסידה במפגש. מכבי תל אביב זקוקה לניצחון במפגש אחד בלבד לאורך שלבי המוקדמות כדי להבטיח השתתפות במפעל האירופי - גם אם תפסיד לסטיאווה ותנשור לליגה האירופית, הדחה נוספת תוביל אותה לפלייאוף הקונפרנס ליג.

משחקי סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות ייערכו ב-6/7 באוגוסט והגומלין ביום שלישי ה-13 באוגוסט. משחקי סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית ייערכו ב-8 וב-15 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully