וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות שיגרה מכתבים לכל הגופים כדי להבין אם רביבו מורחק

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 16:05

עד היום בנבחרת האולימפית היו משוכנעים שההרחקה של רביבו תופסת לליגת האומות, מידע חדש שהגיע שינה את התמונה. רביבו המאוכזב לקח את הדברים בצורה קשה

הנבחרת האולימפית ממריאה למשחקים האולימפיים בפריז 2024/רענן ברנובסקי

שחקן הנבחרת האולימפית רוי רביבו קיבל באכזבה גדולה את הידיעה של השעות האחרונות במחנה הנבחרת האולימפית בפריז, לפיה הוא עלול להחמיץ את שני המשחקים מול מאלי ביום רביעי ומול פרגוואי ביום שבת.

כפי שנחשף בוואלה ספורט, במחנה הנבחרת עסוקים מהבוקר בבירור המשמעות של הכרטיס האדום שספג רביבו מול איסלנד במדי הנבחרת הלאומית, ואת ההשלכות שלו לגבי הטורניר האולימפי.

רוי רביבו נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
קיבל את הבשורה בצורה קשה. רביבו/אודי ציטיאט

עד היום בהתאחדות לכדורגל היו בטוחים שריצוי עונש ההרחקה יהיה בליגת האומות בחודש ספטמבר מול בלגיה ואיטליה. אלא שמידע שהגיע הבוקר (ראשון) למחנה של הנבחרת האולימפית בפריז הביא לכך שבהתאחדות לכדורגל שלחו מכתבים בהולים לאופ"א, לפיפ"א ולוועד האולימפי על מנת לקבל אישור באשר לשיתופו של רביבו.

ההודעה כי הוא עלול להחמיץ את שני המשחקים הגיעה אל המגן השמאלי היום בצהריים, ולדברי חבריו לנבחרת הוא קיבל אותה בצורה קשה מאוד.

מי שעוד הופתעה מהסיפור היא מכבי תל אביב, שנאלצת להסתדר בלי חמישה משחקניה שנלקחו לפריז, וכעת ייתכן מאוד שבדיעבד רביבו יכול היה לשחק מול סטיאווה בוקרשט מחרתיים. בנוסף, אם אכן יחמיץ את שני המשחקים הראשונים, ייתכן שבכלל היה נשאר מחוץ לסגל של לוזון למשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully