וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד על אחד: מדליסטים אולימפיים מול הייטקיסטים

פאפאיה, נותנת החסות הרשמית למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, משיקה סרטון לקראת יציאת המשלחת הישראלית לאולימפיאדה. ארטיום דולגפיאט, פיטר פלצ'יק ואבישג סמברג, להם מספקת פאפאיה חסות אישית, מתחרים בעובדי החברה במשימות של עובדי הייטק

חברת ההייטק הישראלית פאפאיה, נותנת החסות הרשמית למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, פרסמה היום סרטון חדש בהשתתפות ספורטאים אולימפיים, לקראת יציאת המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז, השבוע. בסרטון ההומוריסטי נראים המדליסטים האולימפיים ארטיום דולגפיאט, פיטר פלצ'יק ואבישג סמברג, להם מספקת פאפאיה חסות אישית, מתחרים בעובדי החברה במשימות של עובדי היי טק.

את הסרטון יצר והפיק סטודיו Look & Listen, בהשתתפות עובדי החברה שהיו מעורבים בתהליך היצירה וההפקה. לצד הספורטאים הבכירים שייצגו את ישראל באולימפיאדה, בסרטון משתתף גם השחקן דור הררי, אשר משתף פעולה עם פאפאיה זו הפעם השנייה.

שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל כולל חסות כללית לכלל המשלחת הישראלית ובנוסף, כאמור, חסות אישית לשלושת המדליסטים האולימפיים מטוקיו 2020.

פאפאיה בחרה לתמוך וללוות את פיטר, אבישג וארטיום בזכות הדרך המיוחדת שעשו, דרך של נחישות ואמונה שהכל אפשרי. יתר על כן, הם המשיכו בחודשים האחרונים לייצג את ישראל בכבוד בכל העולם, באחת התקופות המורכבות שידעה המדינה.

חברת פאפאיה, שמרכז הפיתוח שלה יושב בתל אביב ופועלת משנת 2019, יצרה פלטפורמה מצליחה שהופכת את עולם המשחקים היחידניים לזירה מגוונת של משחקים רבי משתתפים המבוססים על יכולות אישיות. ההתפתחות והצמיחה דרך המשחק הן ה-DNA של פאפאיה מול העובדים והשחקנים שלה. בפאפאיה מאמינים כי משחק הוא הרבה יותר חשוב ממה שמדמיינים. דרך משחקים הילדים שלנו על עצמם, על חברים וחברה. דרך המשחקים, אנחנו מפתחים יכולות ועל בסיסם נוצרים קהילות. משחק, זה איך שאנחנו מתחילים לאתגר את עצמינו, ואיך שאנחנו מתגברים על אתגרים יחד עם אחרים. ולכן, אנחנו מאמינים בכוחו של המשחק.

כחלק מהחיבור בין פאפאיה למשחקים האולימפיים, עובדי החברה השתתפו באתגרים בתחומים שונים, מהם נבחרו 'השחקנים המובילים' אשר יטוסו לצפות מקרוב במשחקים האולימפיים בפריז. הסרטון המיוחד מהווה חלק חשוב מהקמפיין ומבטא את החיבור בין החברה לספורטאים ואירוע המשחקים הגדול בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully