וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המותג דקטלון שואף לחלוק את ערכיו במהלך המשחקים"

דקטלון צרפת הוא מותג הספורט שנבחר לאחד מהשותפים הרשמיים של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024: "משחק הוגן, כבוד ואכפתיות"

מדים של מתנדבים. דקטלון,
מדים של מתנדבים/דקטלון

דקטלון צרפת הוא מותג הספורט שנבחר לאחד מהשותפים הרשמיים של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024. "דקטלון צרפת שואף להפוך את אולימפיאדת פריז 2024 לאירוע חגיגי ומאחד שיקדם פעילות גופנית ואורח חיים בריא מסביב לעולם. באמצעות שותפות זו, המותג שואף לחלוק את ערכיו עם המשתתפים והצופים ברחבי העולם: ערכי ספורט ומשחק הוגן, חיוניות, כבוד, אכפתיות והצטיינות - ולהעביר ערכים אלו לדורות הבאים", נמסר מהחברה.

מה כוללת השותפות?

  • 1. תרומה כלכלית וטכנית: דקטלון צרפת תורמת גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה טכנית באמצעות אספקת מוצרים ושירותים. היא מסייעת בכיסוי הוצאות הקשורות לארגון ותפעול האירוע ומעצבת, מייצרת ומפיצה את מדי המתנדבים. היא גם מספקת ציוד ספורט מתקדם המשפר את יכולות הספורטאים ומשתפת פעולה בפרויקטים לשיפור ויצירת מוצרים חדשניים למשתתפים בתחרות ולציבור הרחב. דקטלון צרפת גייסה את כל המשאבים שלה (עובדים, לקוחות, ספקים וכו') לקידום המשחקים וההשתתפות באופן פעיל בפיתוח פרויקטים בהתאם לאסטרטגיית המורשת והקיימות של המשחקים האוליפיים לשנת 2024.
  • 2. עיצוב והפצת מדים: דקטלון צרפת מעצבת, מייצרת ומפיצה את המדים ל-45,000 מתנדבים. זו הפעם הראשונה שיצרן ציוד מנהל גם את ההפצה. המדים של המתנדבים מורכבים מ-15 חלקים וכוללים סרט לשיער, 4 חולצות טי שירט, מעיל רוח, 2 זוגות מכנסיים הניתנים להמרה, 4 זוגות גרביים (2 זוגות בצבע כחול ו2 זוגות בצבע ורוד), זוג נעליים, פאוץ ותיק אריזה.
  • 3. השקעה בספורטאים: דקטלון צרפת תומכת ב-33 ספורטאים ממגוון ענפי ספורט. החברה משקיעה בקבוצת ספורטאים בראשות טדי רינר, הג'ודוקא המצליח ביותר בהיסטוריה של הענף. בנוסף, דקטלון צרפת מעורבת ב-16 פרויקטים משותפים עם הספורטאים, הכוללים פיתוח ציוד לתחרויות ושיפור מוצרים לציבור הרחב.
  • 4. פעילויות במהלך המשחקים: במהלך האולימפייאדה, דקטלון צרפת תפעיל חללים ייעודיים והיברידיים בפארק דה לה וילט וכן במיקומים נוספים ברחבי צרפת ובערים מארחות, במטרה לאפשר לכל אחד להפוך את הספורט לחלק מחייו. בנוסף, הקהילה הספורטיבית בצרפת תוכל להנות מפעילויות ואירועים מיוחדים ב-319 החנויות שלה ברחבי המדינה, שיחברו את הציבור לאירועים האולימפיים ויעודדו השתתפות פעילה בספורט.
  • 5. קידום ערכים ספורטיביים: החברה מקדמת ערכים כמו חיוניות, הנאה, אחווה, אהבה לטבע, אמת ואחריות, ומאמינה בכוחו של הספורט לשפר את העולם.
  • 6. תמיכה במתנדבים: דקטלון צרפת גאה לספק ל-45,000 מתנדבי פריז 2024 תלבושות פונקציונליות, מעוצבות אקולוגיות, יצירתיות ומוכרות.
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully