וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההכחשות: "המאבק על וירטוס בולוניה נמשך"

הבולונזים הכחישו מגעים עם קבוצת רכישה ישראלית והחתימו שישה שחקנים "כהוכחה", אך הדיווחים נמשכים: "מנסים למנוע מאורי אלון להשתלט"

דריבל, 16.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

למרות הכחשות מצד וירטוס בולוניה, באיטליה מדווחים שהמשא ומתן לרכישת המועדון על ידי קבוצה של אנשי עסקים ישראלים בראשות אורי אלון, נמשך במלוא המרץ. אתמול (שבת) פורסמה הודעת הכחשה רשמית מטעם המועדון שהתעקש כי "לא מתקיימים שום מגעים להעברת בעלות", אולם גם הבוקר מדווחים באתרים שונים בארץ המגף על מאבקים שמתרחשים בין בעלי המניות.

מאסימו זאנטי, שמחזיק ב-55% מהמניות של המועדון ונקלע לאחרונה למשבר כלכלי, עשוי למכור את חלקו לקבוצה הישראלית בראשות אורי אלון ואייל חומסקי, אבל לפי שעה איש העסקים קרלו ג'ראדי שמחזיק ב-45% מהמניות, מנסה למנוע את המהלך, ויתכן שהוא ירכוש בעצמו מניות נוספות שיהפכו אותו לבעלים העיקרי.

עד אתמול היה המועדון בקיפאון מוחלט בשוק ההעברות, אבל אמש הודיעה הקבוצה על החתמות של וויל קלייברן ומאט מורגן, בנוסף לארבעה שחקנים שהאריכו חוזים. באיטליה העריכו שהמהלך נועד "לשדר מסר" לרוכשים פוטנציאליים ולאוהדי הקבוצה, לפיה המועדון ממשיך במתכונת הנוכחית לפי שעה. יחד עם זאת, נראה שהשיחות נמשכות, והתמונה תתבהר באופן סופי בימים הקרובים.

אורי אלון. ברני ארדוב
זה עוד לא נגמר. אורי אלון/ברני ארדוב

יש לציין כי וירטוס אומנם תשחק ביורוליג בעונה הקרובה, אבל היא אינה אחת מ-13 קבוצות (כולל מכבי תל אביב) שמחזיקות ברישיון השתתפות קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully