וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה התייחס לצירוף ניקו וויליאמס, אתלטיקו מתחמשת

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 19:45

נשיא ברצלונה נשאל על כוכב בילבאו והשיב: "אנחנו ננסה". הקולצ'ונרוס במו"מ גם עם מרינו ודובביק. קלאפיורי ממשיך להתקרב לארסנל, דה בראונה עשוי לעזוב את סיטי וקשר נבחרת בלגיה עובר בדיקות רפואיות באסטון וילה

תקציר משחק הידידות: ראפיד וינה - מילאן 1:1/ספורט1

העברות

* אריק לאמלה, הקשר הארגנטינאי שנחת בסוף השבוע באתונה והתקבל על ידי אלפי אוהדי א.א.ק בשדה התעופה, חתם בקבוצה עד 2027.

* ריאל סוסיאדד החתימה את חאבי לופס, 22, מגן שמאלי, שאותו רכשה ב-6.5 מיליון יורו מאלאבס (ועוד חצי מיליון בבונוסים).

* ארסנל אישרה את החתמת טומי סטפורד, השוער בן ה-18, שמגיע תמורת מיליון יורו מאייאקס, ועשוי לצאת עם התותחנים למסע בארה"ב.

שמועות

* אמאדו אונאנה, הקשר הבלגי, עובר את הבדיקות הרפואיות באסטון וילה, שעומדת לשלם כ-50 מיליון ליש"ט לאברטון. וילה, שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, כבר צירפה הקיץ את אנסו ברנצ'אה מיובנטוס ואת רוס בארקלי מלוטון.

* אתלטיקו מדריד איבדה מתחילת הקיץ את ממפיס דפאיי, גבריאל פאוליסטה, מריו הרמוסו, סאול ולאברו מוראטה, ומקווה עד השבוע הבא להשלים שתי החתמות: רובין לה נורמן, מהבולטים באלופת אירופה ספרד, כבר בדרך, אבל בספרד טוענים כי הקבוצה גם במו"מ עם דויד הנצקו (מגן נבחרת סלובקיה), מיקל מרינו (קשר ריאל סוסיאדד וספרד) וארטם דובביק (חלוץ נבחרת אוקראינה וג'ירונה)

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים: ברצלונה סימנה את אנגולו קאנטה כ"אופציית לואו-קוסט" אחרי שהתרשמה מהיכולת הטובה שהציג ביורו. הקשר הוותיק צפוי לעזוב את אל איתיחאד ויתכן שבארסה תנסה לקבלו בהשאלה. גם ווסטהאם מביעה התעניינות.

* ב"אס" מסבירים: ברצלונה "בדילמה קשה" בנוגע לניקו וויליאמס. תג המחיר של שחקן הכנף עומד על קרוב ל-60 מיליון יורו, סכום שלברצלונה אין אפשרות לשלם בשלב זה. על פי הדיווח, האפשרויות מבחינת בארסה היא או לקבל אותו בהשאלה עם חובת רכישה, או להמתין לקיץ הבא - תרחיש הגיוני וסביר יותר. הנשיא ז'ואן לאפורטה תועד אומר לאוהד ששאל אותו לגבי וויליאמס: "ננסה להחתימו".

* איבן ראקיטיץ' עבר בדיקות רפואיות לקראת מעבר מרגש להיידוק ספליט. הקשר בן ה-36 השתחרר מחוזהו באל שבאב, סיכם עד 2026 וישחק בקרואטיה לראשונה בקריירה.

* ריקרדו קלאפיורי, אחד המלפפונים הלוהטים של החלון, על סף מעבר לארסנל. הבלם סיכם את תנאיו על חוזה ארוך טווח בשורות התותחנים, וכעת כל מה שמפריד בין הצדדים היא הסכמה בין בולוניה לבאזל, קבוצתו הקודמת, על חלוקת אחוזי המכירה.

* פייר אמיל הויביירג עובר למארסיי. הקשר הדני יעזוב את טוטנהאם, שתקבל תמורתו כ-14 מיליון יורו, ויחבור לדה זרבי בקבוצתו החדשה.

קווין דה בראונה נבחרת בלגיה. רויטרס
הולך על זה? דה בראונה/רויטרס

* באנגליה מדווחים: קווין דה בראונה סיכם את תנאיו באל איתיחאד מהליגה בערב הסעודית. דה בראונה, 33, עדיין תחת חוזה בסיטי, והוא מסתיים בקיץ הבא. טרם הושג סיכום בין הסעודים לסיטי, שבה דה בראונה שיחק בתשע העונות האחרונות. לאחרונה אמר בריאיון: "בגילי צריך להיות פתוח להכל. מדובר פה על סכומי כסף אדירים, בסוף הקריירה שלי. צריך לחשוב על זה... אם אשחק שם, אוכל להרוויח סכומים אדירים. שיחקתי 15 שנה בכדורגל, ולא הגעתי ביחד לסכומים האלה. אז צריך לבחון את זה ולחשוב על המשמעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully