וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל הכוח": הכוכב האדום תקבע שיא חדש עבור מילסון?

בסרביה מנתחים: מצד אחד שאר המועמדים בעמדה מתרחקים, מצד שני הדרישות של מכבי ת"א "מופרזות". הקלף של הסרבים: הלחץ של מילסון

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

בסרביה ממשיכים לנתח ולעסוק בהרחבה באפשרות שמילסון יעבור ממכבי תל אביב לכוכב האדום בלגרד. אתמול (שבת) התברר כי אלופת סרביה הגישה לצהובים הצעה לרכוש את שחקן הכנף האנגולי תמורת 4 מיליון יורו, אבל המרחק לעסקה עדיין גדול משום שמכבי תל אביב דורשת לפחות 6 מיליון.

בסרביה טוענים מצד אחד ש"מילסון מתרחק בעקבות הדרישות של מכבי תל אביב", שהוגדרו כ"מופרזות". אם הכוכב האדום תסכים לשלם 6 מיליון יורו תמורת האנגולי, היא תשבור את שיא ההעברות שלה - 5.5 מיליון יורו ששולמו אשתקד תמורת וואנג הדרום קוריאני, שהגיע מאולימפיאקוס.

מצד שני, מבינים בסרביה שלמעשה, לא נותרו לכוכב האדום יותר מדי ברירות אלא "ללכת על מילסון בכל הכוח". שני שחקני הכנף שסומנו כמועמדים לצד מילסון הולכים ומתרחקים: המועמד המוביל ויקטור ג'וקאנוביץ' מהאמרבי עומד להירכש על ידי לאציו ומועמד נוסף, שחקן נבחרת סרביה נמניה ראדוניץ' שעזב את טורינו, לא ממהר לחזור לסרביה.

מילסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחול השדים נמשך. מילסון/ברני ארדוב

כך או אחרת, בסרביה בונים על מילסון עצמו בתור מי שישמש כמנוף לחץ על מכבי תל אביב. על פי האתר "ספורט קלאב", "התסכול של מילסון וחוסר רצונו להיות חלק ממכבי תל אביב, הוא הקלף של הכוכב האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully