וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל היותו ישראלי? היחס של אוהדי ק.פ.ר למנור סולומון

הישראלי פתח בהרכב טוטנהאם נגד הקבוצה מליגת המשנה וספג שריקות בכל נגיעה בכדור. בינתיים הוא ממשיך להסיר חלודה: "מראה ניצוצות"

תקציר משחק הידידות: ראפיד וינה - מילאן 1:1/ספורט1

מנור סולומון ממשיך לקבל דקות במשחקי ההכנה של טוטנהאם ומסיר חלודה אחרי 10 חודשים מחוץ למגרשים. אמש (שבת) שיחק סולומון 45 דקות במחצית השנייה של הניצחון 0:2 על ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה, אבל המשחק לווה בתקרית לא נעימה מבחינתו, כאשר אוהדי היריבה שרקו לעברו בוז בכל נגיעה בכדור, ככל הנראה בשל היותו ישראלי.

סולומון, שתמך בישראל ובצה"ל בפומבי לאורך המלחמה, "קיבל יחס מיוחד מהאוהדים של ק.פ.ר (קבוצה בה שיחקו בעבר מספר ישראלים, כולל יוסי בניון ותומר חמד) על פי עיתונאים ששהו במקום, אבל זה לא מנע להציג יכולת לא רעה ב-45 הדקות שלו על הדשא.

באתר "פוטבול לונדון" קיבל סולומון ציון 6 על ההופעה שלו, ובנימוקים נכתב: "עוד 45 דקות אחרי תקופת היעדרות ארוכה. סולומון מראה ניצוצות ממה שהוא מסוגל, אפילו מבלי להוות של ממש על השער".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
מתקדם לאט לאט. סולומון/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

באתר האוהדים "ספרס ווב" קיבל סולומון ציון 6 גם כן. "יקח לו זמן לחזור לעצמו, אבל כמו לא מעט שחקנים בטוטנהאם הערב, הוא הראה ניצוצות. הוא מהווה איום על היריבה בכל רגע נתון בזכות קצב המשחק המצוין שלו", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully