וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חלוץ, אין שערים: יריבת הפועל באר שבע מודאגת מהבצורת

אחרי כמה משחקי הכנה מאכזבים, צ'רנו מורה פתחה את העונה עם 0:0 בליגה. המאמן הודה: "יש לנו בעיה של נוכחות ברחבה"

השקת חנות הפועל באר שבע/דני מרון

צ'רנו מורה מגבירה קצב לקראת המשחק הראשון נגד הפועל באר שבע, עם לא מעט דאגות בנוגע לחלק הקדמי. הליגה הבולגרית יצאה אתמול לדרך וסגנית האלופה נפרדה ב-0:0 ביתי מצסק"א סופיה 1948. צ'רנו מורה שלטה, איימה, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. ביום חמישי היא "תתארח" אצל באר שבע בלובץ' כשברקע בצורת מדאיגה.

צ'רנו מורה חווה קשיים בחלק הקדמי מתחילת הקיץ. היא לא הצליחה לכבוש ב-2 מ-5 משחקי ההכנה (הפסד 1:0 לפרטאריה מהליגה השנייה ו-0:0 נגד לבסקי סופיה) ואתמול שוב לא מצאה את הרשת. המאמן איליאן אילייב, שגם עומד על הקווים של נבחרת בולגריה, סיפר שהוא מחפש חיזוק לחלק הקדמי - אבל עדיין לא מצא.

אתמול שחקן הכנף ניקולאי זלאטב פתח כחלוץ והוחלף בדקה ה-76 על ידי שחקן כנף אחר, מרטין מילושב. שניהם לא הצליחו לכבוש וכך גם לא ווסלן ג'וניור הברזילאי, שהוא דווקא חלוץ טבעי ובעצמו נכנס כמחליף במחצית השנייה. "איסמעיל עיסא היה מושעה, ברנו פצוע, יש לנו בעיה של נוכחות ברחבה", אמר המאמן אילייב בסיום.

ברנו הברזילאי לא יחלים עד שני המשחקים נגד באר שבע (25 ביולי ו-1 באוגוסט) וייתכן שעיסא בן ה-35 יפתח בחוד נגד החבורה של רן קוז'וך. זה לא הפתרון האידיאלי מבחינת צ'רנו מורה, אבל כרגע נראה כפתרון היחיד.

מאמן נבחרת בולגריה, איליאן אילייב. ANDREJ ISAKOVIC, GettyImages
מאמן צ'רנו מורה, איליאן אילייב/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC

החדשות הטובות להפועל באר שבע וגם לצ'רנו מורה, הן שעד המשחק ביום חמישי, מזג האוויר ישתפר פלאים. גל החום באירופה לא פסח על בולגריה ואתמול נרשמו 36-37 מעלות בשעת המשחק. התחזית לשעת המשחק היא כ-27 מעלות וייתכן שגם יירד קצת גשם.

אילייב רתח אתמול ואמר: "אנחנו לא יכולים לדרוש מעצמנו יותר, בהתחשב בתנאים שהליגה הציבה לנו. לשחק ב-36 מעלות בשעה כזו? המשחק היה חייב להתקדיים בשעה מאוחרת יותר. כמאמן הנבחרת, דיברתי עם האנשים שקובעים את הלו"ז - הם החליטו לעשות בדיוק להיפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully