וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פער גדול בין הכוכב האדום בלגרד למכבי תל אביב בעסקת מילסון

עודכן לאחרונה: 20.7.2024 / 15:43

גורמים במועדון אישרו כי הסרבים אכן פנו בהצעה המתקרבת ל-4 מיליון יורו, אבל הצהובים רוצים סכום גבוה יותר. מילסון וסוכנו מעוניינים בהצעה שיכולה לסדר לשחקן הכנף שכר של כמיליון יורו נטו לעונה

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

פער גדול בין הכוכב האדום בלגרד לבין מכבי תל אביב בעסקת מילסון. גורמים במועדון אישרו כי הסרבים אכן פנו בהצעה המתקרבת ל-4 מיליון יורו, כפי שנטען באתר "ספורטקלוב" וכי הם גם מוכנים להוסיף בונוסים אם מילסון יככב אצלם והמועדון יצליח במשימותיו, אבל מכבי תל אביב רוצה הרבה יותר תמורת האנגולי שלה וההערכה היא שמדובר בפער בסדר גודל של כ-2 מיליון יורו. מילסון וסוכנו שוב נמצאים במוקד העניינים והבהירו כי הם רוצים את ההצעה שיכולה לסדר לשחקן הכנף שדרוג כלכלי ושכר שמגיע אפילו למיליון יורו נטו, אבל שוב הכדור אצל מכבי תל אביב שלא רוצה לאבד את מילסון ב-4 מיליון יורו.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הכוכב האדום הגישה גם הצעה בסך של 3 מיליון יורו למכבי פתח תקוה כדי לרכוש את עידן טוקלומטי, אבל היא נדחתה על ידי אבי לוזון.

מילסון, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בפתחה של פרשה חדשה? מילסון/מאור אלקסלסי

לפי "ספורטקלוב", אלופת סרביה חייבת לפתור בהקדם את בעיית הקיצוני השמאלי שלה ורואה בכוכב האנגולי אופציה מתאימה. בדיווח גם נטען כי מילסון מעוניין להגיע לבלגרד, אחרי שכזכור רצה לעבור לא.א.ק אתונה והתעכב בחזרתו לאימוני מכבי תל אביב.

מילסון בן ה-24 מוערך בכ-4 מיליון יורו, אך ביוון דיברו על הצעה גבוהה יותר של א.א.ק וטענו אז כי מכבי תל אביב דרשה 8 מיליון. גם פאוק סלוניקי ואולימפיאקוס נקשרו אז בשמו של שחקן הכנף, לו חוזה לשנתיים נוספות אצל הצהובים אחרי שנרכש ב-700 אלף יורו בקיץ שעבר.

מילסון חזר לישראל אחרי הפרשה, ספג בוז מאוהדי מכבי תל אביב לאחר הזכייה באלוף האלופים והשתתף במשחק אימון מול הפועל ניר רמת השרון. הוא אמור לקחת חלק במשחקה הראשון של מכבי תל אביב מול סטיאווה בוקרשט ביום שלישי, בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully