וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנקציות שיוטלו על אנטליאספור אם לא תפצה את יחזקאל

לפי העיתונאי קוראי גצ'קל, הטורקים מעורבים בשבעה תיקים שונים בפיפ"א, וצריכים לשלם 1.4 מיליון יורו תוך חודש וחצי - אחרת יוטלו עליהם סנקציות לגבי העברות עתידיות

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

פסק הדין בתביעה שהוגשה בנושא שגיב יחזקאל ואנטליאספור פורסם אמש (שישי) וחרץ כי הכדורגלן הישראלי הפך לשחקן חופשי ויחזור לחתום מיידית בקבוצה חדשה - ככל הנראה במכבי תל אביב.

היום פורסמו בטורקיה פרטים חדשים בנוגע לתביעה. לפי העיתונאי קוראי גצ'קל, נגד אנטליאספור יש כרגע שבעה תיקים בפיפ"א, והיא חייבת לשחקנים השונים כ-1.4 מיליון יורו (כזכור, במקרה של יחזקאל חויבה לפצות אותו ב-100 אלף יורו). אם לא תשלם את הסכומים הללו בתוך חודש וחצי, פיפ"א עשויה להטיל עליה סנקציות בנוגע להעברות עתידיות.

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור עם סימון חצי לב לאחר שער. אנטליאספור, אתר רשמי
סוף סוף יכול להתחיל פרק חדש. יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

כזכור, שגיב יחזקאל היה הכוכב הגדול של אנטליאספור הטורקית, עד שבחודש ינואר חגג שער עם מחווה לחטופים שמוחזקים בשבי בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס. הישראלי נלקח יום אחר כך לחקירה על ידי הרשויות בטורקיה, נעצר ומיד עם שחרורו עלה על טיסה לישראל. נשיא אנטליאספור הודיע על שחרורו של יחזקאל ודיבר בגנותו בכלי התקשורת בטענה שפגע בעם הטורקי, כך שלשחקן הכנף לא נותרה ברירה אלא לפנות לפיפ"א בדרישה לקבל את הכספים שמגיעים לו ולדרוש את שחרורו מהמועדון בטענה להפרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully