וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר מסמן את המפתח של ארה"ב - ואת השחקנים שבטוחים בחמישייה

המאמן טוען שההגנה תקבע האם שחקניו יסיימו עם הזהב. אמביד, לברון וסטף ימשיכו לפתוח, דוראנט יחזור מול דרום סודאן?

צפו בתקציר: נבחרת ארה"ב גוברת על קנדה במשחק הכנה לאולימפיאדה/פלייר

נבחרת ארצות הברית תגיע לפריז עם סגל נוצץ במיוחד - כל כך נוצץ, שהוא כבר גרר השוואות לנבחרת החלומות המיתולוגית של 1992. למרות הכישרון העצום בסגל שלו, סטיב קר מתעקש שמה שיכריע האם הפייבוריטית לזהב אכן תסיים ראשונה על הפודיום זה דבר אחד ודבר אחד בלבד.

"הגנה, הגנה, הגנה", אמר לפני משחק האימון של האמריקאים מול דרום סודאן (22:00). "אנחנו הולכים לקלוע, יש לנו שחקנים שהולכים לקלוע - הכל יוכרע בהגנה. אם נשמור כפי ששמרנו בחלק מהזמן, אני אוהב את הסיכויים שלנו".

ארצות הברית בינתיים מושלמת בהכנה, כולל 79:105 משכנע על ניקולה יוקיץ' וסרביה. מי שעדיין מתקשה לספק את הסחורה הוא ג'ואל אמביד, אך קר סומך על הסנטר שלו והבהיר שימשיך בחמישייה לצד סטפן קרי ולברון ג'יימס. שתי העמדות האחרות פתוחות מבחינתו: "אנחנו שוקלים זאת, וכרגע מנסים כל מיני חמישיות".

"אני נהנה כמו שמעולם לא נהניתי", אמר אמביד, "אני לא חייב לעשות הכל ופשוט שמח ליהנות, לעשות את הדברים הקטנים ולשחק יחד עם החבר'ה האלה".

לברון ג'יימס, סטפן קרי עם שחקני נבחרת ארצות הברית. Christopher Pike, GettyImages
ניסוי כלים נוסף הערב. לברון, סטף והחברים/GettyImages, Christopher Pike

אחד המקומות בחמישייה אמור היה להיות שייך לקווין דוראנט, שטרם שותף בהכנה ונמצא בספק גם למשחק היום בשל הפציעה בשוק. "הלוואי שישחק, אבל נראה מה מצבו", אמר קר. אמש שותף דוראנט לראשונה באימון עם חבריו ובסיומו אמר: "אני משתפר מיום ליום".

לברון נשאל מה דוראנט נותן לנבחרת הזו והשיב: "עוד כוח אש, עוד ניסיון, עוד מנהיגות. אנחנו מחכים כבר לקבל אותו בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully