וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחות סערו, בקאלי הבטיח: "ננצח את מכבי תל אביב 0:2"

סטיאווה שוב אכזבה, הנשיא זעם על התקשורת בסיום ("מעליבים מאמן שזכה באליפות שבעה מחזורים לסיום"), עוזר המאמן ואקס הפועל תל אביב התעמת עם אוהד. המאמן חרלאמבוס הודה: "נצטרך להיראות טוב יותר ביום שלישי"

תקציר אלוף האלופים: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

לא שקט בסטיאווה בוקרשט לפני צמד המשחקים מול מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות. ארבעה ימים לפני המשחק הראשון נגד הצהובים, רשמה אמש (שישי) הקבוצה תיקו שני בשני מחזורים ברומניה, אחרי 2:2 דרמטי עם אוניראה סלובוזיה.

בסיום המשחק זעם הנשיא ג'יג'י בקאלי בריאיון לתקשורת הרומנית והגן על המאמן שלו איליאס חרלאמבוס, שלא השתמש ברוטציה ופתח בהרכב חזק - מה שלא הספיק לנקודה שנייה בלבד אחרי שני מחזורים. "הוא זכה באליפות", אמר בקאלי. "אתם מעליבים איש שלא עשה לכם כלום. אם לא הייתי מתערב לו, הוא היה זוכה באליפות ב-30 הפרש. אתם אף פעם לא מרוצים, זכינו באליפות שבעה מחזורים לסיום".

בקאלי הוסיף ואמר: "אני לא מודאג מהתוצאה, כי זו רק פתיחת העונה, אבל לחלק מהעיתונאים יש מוח אפל. ביום שלישי ננצח את מכבי תל אביב 0:2, כולכם תראו כמה חרלאמבוס טוב ביום שלישי. אני רק המשרת שלו".

נשיא סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי. VI-Images, GettyImages
כרגיל, לא רגוע. בקאלי/GettyImages, VI-Images

אבל זה לא הכל. ביציאה מהמגרש התעמת עוזר המאמן ואקס הפועל תל אביב מיחאי פינטילי עם אחד האוהדים. "תן לנו הסברים!" צעקו חלק מהאוהדים לעבר אנשי הצוות בזמן שיצאו מהאצטדיון. "איזה הסברים אתן לכם?!" צרח בחזרה פינטילי, ושמע מהאוהדים שביכולת הזו - אין לקבוצתו שום סיכוי מול מכבי תל אביב. "

חרלאמבוס עצמו אמר: "לא השגנו תוצאה טובה, נצטרך להיראות טוב יותר מול מכבי תל אביב. רצינו לפתוח את העונה טוב יותר. לא רציתי לתת לאף שחקן הרכב מנוחה, כי זה היה משחק חשוב מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully