וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משלים מושלם": הכתב הבכיר מנבא את תפקידו של אבדיה בפורטלנד

זאק לואו מעריך שהפורוורד הישראלי יפתח את העונה בחמישייה, ומשוכנע: "כל הצדדים יכולים להרוויח מהטרייד עליו, הוא כאן כדי להישאר"

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

דני אבדיה מתחיל לעכל את המעבר המפתיע לפורטלנד, ויודע: גם העונה, כמו בימי וושינגטון, הוא יהיה חלק מקבוצה שמנסה בעיקר להפסיד. הבלייזרס נמצאים בעיצומו של תהליך בנייה מחדש ומעמידים את הסגל הרביעי הכי צעיר במערב, בו אבדיה אמור לשמש כמעט כמבוגר אחראי. כך או אחרת, בארה"ב משוכנעים שיהיה לו תפקיד מפתח בקבוצה, וכתב ESPN זאק לואו מסביר מדוע.

"אבדיה הוא שחקן משלים מושלם, אם רק ימשיך לקלוע מספיק שלשות. הוא רק בן 23, עם שכר שיורד משנה לשנה, וחוזה עם ערך עצום לטריידים", כתב לואו ב-ESPN. "הבלייזרס אומנם ויתרו על שתי בחירות סיבוב ראשון עבורו, כולל בוב קרינגטון, אבל אם קרינגטון יתפתח כמו שצריך, הטרייד על אבדיה יהיה טוב עבור כל הצדדים".

דני אבדיה במשחקה של פורטלנד בלייזרס בליגת הקיץ. מתוך הטוויטר של פורטלנד, אתר רשמי
במקום הנכון? אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פורטלנד

לואו מנבא שאבדיה יפתח בחמישייה בעמדה 3, לצד שיידון שארפ, אנפרני סיימונס, ג'רמי גרנט ודיאנדרה אייטון, ומסביר ש"זו עונת מעבר בפורטלנד, ושלושה שחקני חמישייה עלולים לעבור בטרייד בכל רגע נתון. סיימונס, גרנט ואייטון הם החשודים המיידים, אבל אבדיה ככל הנראה כאן כדי להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully